ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Op de iPad stelde ik in instelingen het geluid op aan. ook in de games geluid op aan, maar geen geluid. Wie heeft de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games
Hallo,
Op de iPad stelde ik in instelingen het geluid op aan. ook in de games geluid op aan, maar geen geluid. Wie heeft de oplossing? alvast dank, tsipori |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het volume staat niet op nul?
|
|||
|
|||
Dan nog moet je altijd eens aan de zijkant de luider knop induwen, het zal normaal gezien daaraan liggen .
|
|
|||
|
|||
geluid
geluid is wel hoorbaar in andere applicaties, dus ?
|
|
||||
|
||||
Wees dan eens wat duidelijker?
Welke Apps wel/geen geluid? Welke iPad? Wel/geen jailbreak? (vul je profiel aub eens aan) |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb mijn profiel zo ver ingevuld als ik wil. De vraag stelde ik voor een vriend die een iPad 2 kocht in de VS. In alle toepssingen hoor je geluid, behalve bij bijv. Angry Birds of Ninja. In de instellingen van die games staat het geluid ook aan. Of er een jailbreak op de iPad toegepast is weet ik niet. Alvast hartelijk dank voor jullie tijd en aandacht, hg tsipori |
Labels |
geen geluid, ipad2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
als geluid aan staat trilt ie bij elke beweging? | leonhajenius | iPhone algemeen | 5 | 13-08-09 00:25 |
Geen geluid wanneer aan Carcomm autolader | Harley4 | iPhone algemeen | 1 | 07-08-09 12:00 |
Geen geluid bij oor, wel te horen aan de andere kant | dudematters | iPhone algemeen | 0 | 10-09-08 14:53 |
|
|