Back to the future probleem discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb zokuist Back to the future I gedownload en geinstalleerd, echter het geluid werkt niet. Weet iemand waar dat aan kan liggen? Groeten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Back to the future probleem
Hallo
Ik heb zokuist Back to the future I gedownload en geinstalleerd, echter het geluid werkt niet. Weet iemand waar dat aan kan liggen? Groeten Arno |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien even de iPad helemaal uit zetten of anders de App even verwijderen en opnieuw installeren.
. |
|
|||
|
|||
Opnieuw installeren is wel een idee natuurlijk, maar moet ik dan weer betalen?
Gr Arno |
|
||||
|
||||
Nee een App die je eenmaal hebt gekocht kun je altijd weer gratis downloaden met je eigen account
. |
|
|||
|
|||
Helaas, de Ipad opnieuw opstarten werkte niet en de App opnieuw downloaden heeft ook niet gewerkt.
Verder heb ik ook gemerkt dat in mijn instellingen van de Ipad, de optie"klikgeluid toetsenbord" aanstaat maar dat werkt ook niet. Wie kan me daarmee helpen want misschien is het wel hetzelfde probleem |
|
||||
|
||||
Herstel dan de Instellingen op je iPad, ga naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in (onderaan) > Herstel alle instellingen > Herstel.
. |
|
|||
|
|||
Hey Tom, geweldig, nu werkt het
Bedankt man, ik ben er weer helemaal blij mee |
|
||||
|
||||
Graag gedaan, ik ook weer blij dat ik iemand blij heb gemaakt
. |
|
||||
|
||||
Fijn dat het is opgelost!
Dan kan hier een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! Back-up probleem! | keetiebob | iPhone algemeen | 3 | 22-08-10 18:26 |
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-05-10 17:50 |
|
|