Geen geluid wanneer aan Carcomm autolader discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen geluid wanneer aan Carcomm autolader, Heb de audiouitgang van de carcomm niet op de radio aangesloten, nu valt het geluid van de iphone dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen geluid wanneer aan Carcomm autolader
Geen geluid wanneer aan Carcomm autolader,
Heb de audiouitgang van de carcomm niet op de radio aangesloten, nu valt het geluid van de iphone dus weg als ik hem in de autolader zet. Kan ik dit ook in de iphone wijzigen in het menu ergens? Zodat ik het interne geluid van de phone dus hou. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niemand?
Heb je bij andere autoladers wel geluid op de iphone zelf bij navigatie/ipod? Kan toch niet zo zijn dat ik het geluid navigatie alleen via de autoradio kan beluisteren als ik hem in de lader heb zitten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Muziek: Geen geluid wanneer ik muziek afspeel | Schepe | Muziek, foto & video | 1 | 09-06-10 12:42 |
Hardware: Geen geluid Navigon -> Carcomm-houder | iWilco | iPhone Navigatie | 5 | 23-08-09 19:36 |
Geen geluid wanneer ik een sms krijg!! | Pascal717 | iPhone algemeen | 5 | 03-09-08 19:35 |
|
|