//

touch screen werkt niet goed tijdens opladen

touch screen werkt niet goed tijdens opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik mijn iphone 4 aan het opladen ben dan reageerd mijn touchscreen niet zoals het hoort. ik krijg hem niet ontgrendeld omdat hij heel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-08-10, 14:53
Mixpac Mixpac is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard touch screen werkt niet goed tijdens opladen

als ik mijn iphone 4 aan het opladen ben dan reageerd mijn touchscreen niet zoals het hoort. ik krijg hem niet ontgrendeld omdat hij heel haperig reageerd. als ik hem van stroom afhaal doet die het weer normaal. wat kan ik hieraan doen. weet iemand waar dit aan licht? mijn iphone is uit de UK dus heb niet veel zin om hem op te sturen voor reparatie.
mvg Ruud van Korven
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-11, 11:32
Jvson02 Jvson02 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Maasland
Berichten: 22
Standaard

Hey,
Ik heb dit nu ook, met mijn 32gb zwarte AT&T iPhone 4.
Misschien omdat ie uit het buitenland komt???
Heb jij het uiteindelijk opgelost, zo ja, hoe?

Ik denk dat het aan de oplader ligt, dat is natuurlijk niet de originele, omdat die van zowel Amerika als de uk niet hier in het stopcontact past.
  #3  
Oud 04-11-12, 21:57
mahammar mahammar is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik heb een 4s 64gb. Origineel Nederlands met lader. 3. Maand oud heeft presies het zelfde probleem.
Als ie aan het laden reageert het touchscreen heel vreemd. Lader eruit en alles werkt normaal
  #4  
Oud 30-11-12, 12:57
Iris1993 Iris1993 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard Probleem opgelost

Ik had dit probleem ook met mijn Iphone en heb het opgelost door een andere oplader te gebruiken. Het probleem zat hierbij niet in het snoertje maar de oplader zelf.
Bij de oplader waarbij ik het probleem had, zat de USB aansluiting op de kop. Met de andere oplader waarbij de USB aansluiting wel goed zit heb ik geen problemen met mijn touchscreen tijdens het opladen.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd en dat jouw probleem hiermee ook kan worden opgelost.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Touchscreen werkt niet/slecht tijdens opladen jgrveld77 iPhone algemeen 5 12-01-15 15:46
onderkant touch screen werkt niet meer grevend iPhone algemeen 2 14-11-11 18:39
Iphone werkt niet tijdens opladen - HELP noli iPhone algemeen 2 22-04-11 13:16
Home button werkt niet tijdens opladen bertbrutus iPhone algemeen 1 19-03-10 16:58
touch screen werkt alleen in dock, niet meer in app. HELP!! joie22 Unlock [archief] 4 14-06-08 02:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:57.