Touchscreen werkt niet/slecht tijdens opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 1 week gebruik ik een Iphone 4 (zakelijk) en ik heb zojuist geconstateerd dat als ik het toestel oplaad met netstroom dat het touchscreen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touchscreen werkt niet/slecht tijdens opladen
Sinds 1 week gebruik ik een Iphone 4 (zakelijk) en ik heb zojuist geconstateerd dat als ik het toestel oplaad met netstroom dat het touchscreen niet/zeer slecht functioneert.
Zo kan ik vrijwel niet mijn ontgrendel procedure niet uitvoeren omdat ik de balk niet verschoven kreeg. Als het wel lukt dan reageren de aangeraakte nummers niet of zo slecht dat er een verkeerde komt. Eenmaal ontgrendeld ervaar ik ook problemen in het normale menu. Als ik het toestel loskoppel van de netstroomlader functioneert alles naar behoren. Als ik het toestel oplaad via usb dan functioneert alles naar behoren. Het toestel van mijn collega dat tegelijkertijd is geleverd heeft identieke problemen. Is er iemand bekend met een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat voor oplader gebruik je?
De bijgeleverde? |
|
|||
|
|||
Ja de orig bijgeleverde USB kabel en stekker.
|
|
|||
|
|||
Oud topic, maar ik heb hetzelfde probleem...
|
|
|||
|
|||
Dan heb je een imitatie kabel . Hier zijn al meerdere
Topics over gepost |
|
||||
|
||||
Heb je een screenprotector...
Verwijder deze en zie of het probleem zich nog manifesteert... Identiek probleem gehad met mijn 4...destijds...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
touch screen werkt niet goed tijdens opladen | Mixpac | iPhone algemeen | 3 | 30-11-12 12:57 |
Iphone werkt niet tijdens opladen - HELP | noli | iPhone algemeen | 2 | 22-04-11 13:16 |
Slecht reageren tijdens opladen | dafoolio | iPhone algemeen | 2 | 25-10-10 02:24 |
Home button werkt niet tijdens opladen | bertbrutus | iPhone algemeen | 1 | 19-03-10 16:58 |
De ander hoort mij niet/slecht tijdens gesprek | haakwei111 | iPhone algemeen | 4 | 23-05-09 21:27 |
|
|