Slecht reageren tijdens opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn fonkelnieuwe iPhone 4 (32 gb) heeft een vreemd verschijnsel. Als deze aan de lader ligt dan reageert het touchscreen verkeerd. net of de uitlijning ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slecht reageren tijdens opladen
Mijn fonkelnieuwe iPhone 4 (32 gb) heeft een vreemd verschijnsel. Als deze aan de lader ligt dan reageert het touchscreen verkeerd. net of de uitlijning niet meer goed is. Als ik de passcode in wil tikken dan 'pakt' het toetsenbord vaak een ander nummer als wat ik intoets. Bijv het aantikken van de 0 en dan zie ik op het scherm de 8 oplichten. Iemand die hier en oplossing voor weet?
Zonder oplader aangesloten geen last van verkeerd reageren. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kort geleden stond er ook al een draadje met deze vraag, http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...s-opladen.html echter zonder goed antwoord op de vraag, maar goed waar komt je Ihpne vandaan en welke oplader gebruik je? Wat ik me afvraag, je hebt het vierkante blokje als oplader en een een dunne smalle oplader. Maar wat is nu precies het verschil, bij mijn 3 gs zat de smalle terwijl bij een vriend van mij de vierkante versie werd geleverd.Verschil was wel de eens kwam uit Italië en de ander uit België Ik bedoel het verschil tussen deze en deze Laatst gewijzigd door debroei; 25-10-10 om 01:03. |
|
|||
|
|||
Daar zeg je wat. Ik heb een UK model en kan de lader dus niet gebruiken hier. Ik heb een no-name lader er bij gekregen van de leverancier. Ik ge de originele eens proberen met eenwereldadapter. De no-name is trouwens een model dat je kan vinde op google door op A1265 te zoeken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Touchscreen werkt niet/slecht tijdens opladen | jgrveld77 | iPhone algemeen | 5 | 12-01-15 15:46 |
Slecht opladen | BartEikens | iPhone algemeen | 0 | 17-01-11 01:41 |
Slecht Bereik Bij iPhone 4 tijdens het vasthouden! | nospang | iPhone algemeen | 12 | 24-06-10 16:32 |
De ander hoort mij niet/slecht tijdens gesprek | haakwei111 | iPhone algemeen | 4 | 23-05-09 21:27 |
|
|