//

Slecht Bereik Bij iPhone 4 tijdens het vasthouden!

Slecht Bereik Bij iPhone 4 tijdens het vasthouden! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Shit wat lees ik nou op modmyi T blijkt dat het vasthouden van de metalen rand(dus tevens de antenne) de ontvangst drastisch laat afnemen Hoop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-06-10, 09:47
nospang nospang is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 11
Standaard Slecht Bereik Bij iPhone 4 tijdens het vasthouden!

Shit wat lees ik nou op modmyi

T blijkt dat het vasthouden van de metalen rand(dus tevens de antenne) de ontvangst drastisch laat afnemen
Hoop dat dit allemaal goed gaat komen...!

YouTube - iPhone 4 Reception Issue with Holding the Phone
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-10, 10:07
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Volgens mij is dit klets. Even een apparaatje om een het signaal te verstoren aanzetten en het lijkt net alsof het bereik afneemt door het toestel vast te houden.

Het zou natuurlijk belachelijk zijn dat het bereik afneemt als je het toestel vasthoud.
__________________
2008: iPod Touch 16GB, 2009: iPhone 3GS 32GB, 2011: iPhone 4S 32GB
  #3  
Oud 24-06-10, 10:13
nospang nospang is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Froggle Bekijk bericht
Volgens mij is dit klets. Even een apparaatje om een het signaal te verstoren aanzetten en het lijkt net alsof het bereik afneemt door het toestel vast te houden.

Het zou natuurlijk belachelijk zijn dat het bereik afneemt als je het toestel vasthoud.
Aangezien de metalen rand ook de antenne is lijkt me dit wel een mogelijkheid. Waarom zou iemand voor de grap een apparaatje aanzetten om de iphone 4 in een een slecht daglicht te zetten
  #4  
Oud 24-06-10, 10:14
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Er zijn redelijk veel gevallen waar dit voorvalt, dus denk niet dat het fake is.

Zou dit met een bumper hetzelfde effect hebben? Anders zou dat een tijdelijk oplossing zijn.
  #5  
Oud 24-06-10, 10:21
nospang nospang is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Er zijn redelijk veel gevallen waar dit voorvalt, dus denk niet dat het fake is.

Zou dit met een bumper hetzelfde effect hebben? Anders zou dat een tijdelijk oplossing zijn.
Idd, een heleboel mensen melden dit probleem Heel slechte zaak als je een toestel van 800 euro niet kan vasthouden omdat je verbinding anders wegvalt
  #6  
Oud 24-06-10, 10:49
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Inderdaad: ik heb alle iphones al in handen gehad en in bezit gehad en iedere keer opnieuw dat irritante zelfde probleem; neem je je iphone in de hand tis op vele plaatsen omzeep, opeens geen ontvangst of tijdens het bellen afgebroken en mag je opnieuw beginnen, ze hadden gezegd bij apple ze dat zouden veranderd en verbeterd hebben, het blijkt terug datzelfde probleem te zijn, voor een zo dure gsm zo'n fout nog steeds maken is onbegrijpelijk.
Het is zeker niet fake dat clipje, ik spreek uit ervaring met alle iphones die er al zijn uitgekomen.
Heb het gister zelfs nog voorgehad.
  #7  
Oud 24-06-10, 12:06
Ximenez Ximenez is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 39
Standaard

wel erg jammer dit. ik had het idd ook al gelezen op Gizmodo.

Hopelijk Fixxen ze dit snel!
  #8  
Oud 24-06-10, 12:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ximenez Bekijk bericht
wel erg jammer dit. ik had het idd ook al gelezen op Gizmodo.

Hopelijk Fixxen ze dit snel!
Ik zou niet weten hoe ze dat zouden fixen?
Ik heb de 2g, 3g en 3gs al gehad en bij allen hetzelfde probleem en nu dus alweer van datte.
  #9  
Oud 24-06-10, 13:04
nospang nospang is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik zou niet weten hoe ze dat zouden fixen?
Ik heb de 2g, 3g en 3gs al gehad en bij allen hetzelfde probleem en nu dus alweer van datte.
Ook bij die toestellen joh? Ik lees net dat anderen ook bij die oudere modellen daar last van hadden maar dan ben blijkbaar een van de gelukkigen die geen last ondervinden als je die 3gs vasthoudt
  #10  
Oud 24-06-10, 13:09
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nospang Bekijk bericht
Ook bij die toestellen joh? Ik lees net dat anderen ook bij die oudere modellen daar last van hadden maar dan ben blijkbaar een van de gelukkigen die geen last ondervinden als je die 3gs vasthoudt
Soms hangt het er wel vanaf op welke plaats, ligt mss soms ook een klein stukje aan de provider ook maar de iphone heeft er duidelijk meer last van dan een andere smartphone
  #11  
Oud 24-06-10, 13:46
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Ik heb de problemen nog nooit gehad met mijn 3G. Dus zo rampzalig kan dat nu toch wel niet zijn bij de oudere toestellen.

Als deze verhalen kloppen, dan heeft Apple idd wel een groot probleem. Al stel ik mij echt de vraag of Apple daar nooit op gelet heeft. Toen ik het eerst hoorde dat de metalen rand gebruikt wordt als antenne. Dan dacht ik van: dit kan 2 dingen veroorzaken. Ofwel signaal verlies of signaal winst(Indien het lichaam als geleider kan gebruikt worden) Na technische herziening op internet, is het lichaam niet als versterker te gebruiken, in tegendeel. Aangezien ik daar al over denk, dan vermoed ik dat Apple hier ook wel zal aan denken en dit uitgebreid getest heeft. Er is volgens mij wel een groot probleem binnen Apple als ze dit werkelijk over het hoofd gezien hebben.

Het probleem oplossen met een rubberen case rond de iPhone is het probleem(als het er werkelijk is) verstoppen en dat is niet de bedoeling van dergelijk briljant toestelletje.

Het feit dat er iPhone's zijn die het niet hebben, doet mij vermoeden dat er misschien wel iets achter zit.

Wachten op de uitleg van Apple of Steve zelf hierover.
  #12  
Oud 24-06-10, 15:16
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Waarom ik zo reageerde, was meer om het feit dat een bedrijf toch wel kijkt naar het bereik, vooral gezien ze dat concept helemaal hebben veranderd. Hopelijk hebben ze dit dan volgend jaar opgelost met een verbeterde versie (zoals de 3GS de verbeterde versie van de 3G werd).
  #13  
Oud 24-06-10, 15:32
depolitie112 depolitie112 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar depolitie112
Standaard

dit vind ik nou echt een blunder wat Apple betreft, zulke goede spullen dan niet nadenken over een antenne..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 slecht bereik sinds 4.1 Vishan07 iPhone algemeen 18 28-03-11 16:37
Slecht bereik vodafone iphone 3gs 4.1 Rated Vodafone 39 02-02-11 10:13
slecht bereik tmobile iphone 3GS bibitheone Odido (T-Mobile) 2 03-06-10 15:44
1G iPhone met verschrikkelijk slecht bereik.. AceHighHugo iPhone algemeen 3 28-08-09 18:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:12.