Slecht opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, sinds ik mijn iPhone heb aangesloten aan een vuil en stoffig kabeltje laadt hij slecht op. Als ik hem aansluit moet ik het 10 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slecht opladen
Hallo,
sinds ik mijn iPhone heb aangesloten aan een vuil en stoffig kabeltje laadt hij slecht op. Als ik hem aansluit moet ik het 10 keer proberen voordat hij daadwerkelijk oplaad. Wel geeft hij aan dat hij oplaad maar blijft hij gewoon op het zelfde punt staan, als ik dan later kijk geeft de batterij aan dat hij is opgeladen maar staat er niet 100% achter maar nog gewoon met waar ik begon. Ook zegt hij soms zomaar dat ''het accesoire niet is geoptimaliseerd'' terwijl ik niks aansluit! ik heb alle stof er (voorzichtig) uit gehaald maar dit had geen effect. iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Touchscreen werkt niet/slecht tijdens opladen | jgrveld77 | iPhone algemeen | 5 | 12-01-15 15:46 |
Slecht reageren tijdens opladen | dafoolio | iPhone algemeen | 2 | 25-10-10 02:24 |
Slecht bereik | HHeinrich22 | iPhone algemeen | 2 | 26-09-10 12:05 |
Slecht bereik | Kjiee | Odido (T-Mobile) | 13 | 08-09-10 18:10 |
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. | Ancotje | iPhone algemeen | 4 | 11-12-09 09:37 |
|
|