Mails sturen lukt wel, links en notities doorsturenniet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een vraag, Als ik een mailtje verstuur via het iphone mailprogramma gaat dit goed ontvangen ook Maar een link doormailen vanuit safari ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mails sturen lukt wel, links en notities doorsturenniet
Hallo ik heb een vraag,
Als ik een mailtje verstuur via het iphone mailprogramma gaat dit goed ontvangen ook Maar een link doormailen vanuit safari of een notitie doormailen niet, deze mails blijven dan in de map uitgaand staan, hoe kan dit? Ik gebruik imap met gmail Uitgaande server: smtp.gmail.com Dus de mail pagina's doormailen lukt niet en notities doormailen ook niet, maar gewoon mails doorsturen wel Dit probleem zowel met Wi-Fi als gewoon via het telefoonnetwerk getest beide leverde dit probleem op, Dit mailaccount is mijn standaard emailaccount in de iphone, ik heb het doorsturen van notities toegestaan in Instellingen->algemeen->mail instellingen Weet iemand misschien de oplossing? Laatst gewijzigd door babybox; 17-01-11 om 13:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail sturen met Hotmail Exchange lukt niet | Quatz | iPhone algemeen | 3 | 21-01-11 13:02 |
nieuw contactpersoon sms sturen lukt niet | Robbert1978 | iPhone algemeen | 0 | 14-01-11 17:58 |
App die berichten kan sturen, maar wel 'veilig'. Dus geen what'sapp:) | iphonedre | iPhone Apps | 6 | 07-01-11 22:48 |
Mail sturen wel, mail ontvangen niet | jaimiefanatic | iPhone algemeen | 1 | 26-09-10 15:42 |
Beltonen wel in Itunes ....sync lukt niet | racekonijn | iTunes | 1 | 08-11-08 04:27 |
|
|