Home button werkt niet tijdens opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai, Ik heb sinds vandaag een nieuwe iphone 3g 16gb (via pro assist). Nu valt dit mij op; als ik hem aan de lading leg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Home button werkt niet tijdens opladen
Hai,
Ik heb sinds vandaag een nieuwe iphone 3g 16gb (via pro assist). Nu valt dit mij op; als ik hem aan de lading leg stekker of aan de pc via usb, kan ik de home button niet gebruiken... Zit dit in 3.1.3 ingebakken om te voorkomen dat je dfu mode kunt gebruiken oid? Of is die telefoon niet goed? Grtz en tnx, Bert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit hoort niet zo te werken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone werkt niet tijdens opladen - HELP | noli | iPhone algemeen | 2 | 22-04-11 13:16 |
Home button werkt niet, itunes vind iphone niet | keesdr | iTunes | 2 | 07-02-11 20:41 |
Home button werkt niet meer! en battery is leeg maar geeft een stekker en bliksem aan | ryansch | iPhone algemeen | 2 | 07-09-10 01:08 |
Home button werkt niet meer | SaCreficed | iPhone algemeen | 5 | 23-05-10 02:39 |
home button werkt niet meer | EdoubleDee | iPhone algemeen | 50 | 13-12-09 00:22 |
|
|