Home button werkt niet, itunes vind iphone niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hier een 3GS die is gevallen. Alleen de home button werkt niet meer en ik kan hem niet meer opladen of verbinden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Home button werkt niet, itunes vind iphone niet
Hallo,
Ik heb hier een 3GS die is gevallen. Alleen de home button werkt niet meer en ik kan hem niet meer opladen of verbinden met Itunes. Ook mijn glas is gebroken (maar die kan ik zelf vervangen). Iemand enig idee waar ik het zoeken moet? Heb gezocht op internet en zijn verschillende mensen met dit probleem (ook als die niet gevallen is). Maar nergens een oplossing. Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waar moeten we naar zoeken?
Zo te zien is je iPhone dusdanig beschadigd dat alleen (professionele?) reparatie gaat helpen. Het lijkt er op dat naast het glas en de home button ook de dockconnector een opdonder heeft gehad. Alleen het glas vervangen zal het synchroniseer- en laadprobleem niet oplossen.
|
|||
|
|||
Nee dat is een geheel en kan je los bestellen heb het al uitgezocht. Is makkelijk te doen..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 - Home Button reageert niet goed | styloboy7 | iPhone algemeen | 3 | 24-09-10 13:52 |
Home button werkt niet meer! en battery is leeg maar geeft een stekker en bliksem aan | ryansch | iPhone algemeen | 2 | 07-09-10 01:08 |
Home button werkt niet meer | SaCreficed | iPhone algemeen | 5 | 23-05-10 02:39 |
Home button werkt niet tijdens opladen | bertbrutus | iPhone algemeen | 1 | 19-03-10 16:58 |
home button werkt niet meer | EdoubleDee | iPhone algemeen | 50 | 13-12-09 00:22 |
|
|