//

iTunes account veranderen

iTunes account veranderen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op dit moment mijn account voor iTunes staan op mijn zakelijke email adres en dat wil ik graag veranderen naar mijn privé mail. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-02-11, 15:35
lema lema is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard iTunes account veranderen

Ik heb op dit moment mijn account voor iTunes staan op mijn zakelijke email adres en dat wil ik graag veranderen naar mijn privé mail.
Ik kan dit zo veranderen in mijn account gegevens, maar ik ben bang dat ik mijn aangekochte muziek en applicaties niet kan bereiken aangezien je geen rechten hebt met je nieuwe account.
Heeft iemand hier ervaring mee?

alvast bedankt
Leon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-11, 15:51
KazV KazV is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 37
Standaard

Als je gewoon via account gegevens je mail-adres wijzigt is er niets aan de hand.
  #3  
Oud 07-02-11, 22:41
AHMETCAR AHMETCAR is offline
• iOS 3.1.3
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lema Bekijk bericht
Ik heb op dit moment mijn account voor iTunes staan op mijn zakelijke email adres en dat wil ik graag veranderen naar mijn privé mail.
Ik kan dit zo veranderen in mijn account gegevens, maar ik ben bang dat ik mijn aangekochte muziek en applicaties niet kan bereiken aangezien je geen rechten hebt met je nieuwe account.
Heeft iemand hier ervaring mee?

alvast bedankt
Leon

Hallo Leon je kan je emeal veranderen en voortan kun je gewoon met je nieuwe email programas downloaden. Als je oudere programas moet updaten dan moet je het oude emal intoetsen gr. Ahmet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 09:41
Windows: store account niet terug te veranderen naar nl gsscott iTunes 2 29-12-10 10:05
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account MichaelJ iTunes 0 28-07-10 14:08
Mac OS X: Betalingswijze iTunes account veranderen. SubMan iTunes 4 08-08-08 21:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.