Betalingswijze iTunes account veranderen. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had bij de activatie via iTunes geen card opgegeven omdat ik wacht op mijn nieuwe. Nu zou ik niet weten hoe / wat of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Betalingswijze iTunes account veranderen.
Ik had bij de activatie via iTunes geen card opgegeven omdat ik wacht op mijn nieuwe.
Nu zou ik niet weten hoe / wat of waar ik deze gegevens alsnog kan invoeren zodat ook IK gebruik kan maken van de Appstore... ;-) Iemand een idee? Alvast bedankt, groet, SubMan
G5 dual 1.8, 22 inch cinemadisplay (ADC) + 15 inch flat, iPod 4GB, iPhone 3G 16GB zwart. Laatst gewijzigd door Bomans; 08-08-08 om 10:12. Reden: Titel + bericht aangepast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon op uw login klikken rechtsboven en dan uw paswoord ingeven en je ziet view account verschijnen waar je de gegevens kan aanpassen.
|
|
||||
|
||||
klikken waar? In mijn iTunes, op mijn iPhone? Geen idee..
|
|
||||
|
||||
in itunes:
Store klikken en dan "mijn account tonen" inloggen en je betalingsgegevens wijzigen |
|
|||
|
|||
Zojuist mijn gegevens ook bijgewerkt en werkte prima.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes account veranderen | lema | iTunes | 2 | 07-02-11 22:41 |
Windows: store account niet terug te veranderen naar nl | gsscott | iTunes | 2 | 29-12-10 10:05 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
Betalingswijze o2 en Carphone UK | Farilas | Archief | 1 | 17-04-08 19:25 |
|
|