bestanden verwijderen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe verwijder ik mijn bestanden zoals games die ik gratis gedownload heb via i tunes uit mijn i phone? bvd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bestanden verwijderen
hoe verwijder ik mijn bestanden zoals games die ik gratis gedownload heb via i tunes uit mijn i phone? bvd
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je moet ze in itunes verwijderen en dan je iPhone syncroniseren.
|
|
|||
|
|||
als ik naar apparaten ga en dan naar toepassingen ga zie ik nergens staan hoe ik ze kan verwijderen en synchroniseren duurt bij mij uren
|
|
|||
|
|||
het is me al gelukt bedankt!
|
|
|||
|
|||
oke, mooi zo
|
|
|||
|
|||
Hoe moet dat dan want mij lukt het ook niet, zodra ik mijn iphone sychroniseer dan komen apps die ik via mijn iphone heb verwijderd weer terug. Hoe kan ik het definitief verwijderen uit mijn iphone.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet hierin het ongewenste programma verwijderen. Bij de volgende synchronisatie met je iPhone zal het programma ook (blijvend) verwijderd worden op je iPhone.
|
|||
|
|||
Je bedoelt itunes store en dan app store aanklikken... daar kan ik het niet vinden
|
|
||||
|
||||
Het is iTunes/Toepassingen. Daar verwijderen.
|
||||
|
||||
je kan ook langer je knoppen ingedrukt houden om de iconen te verplaatsen , bij de de iconen van de gedownloade games zie je dan een kruisje verschijne en als je daarop drukt verwijder je hem.
|
||||
|
||||
Maar daarmee zijn ze nog niet uit je iTunes. Dus bij de volgende keer synchroniseren staan ze terug op je iPhone.
|
|
|||
|
|||
Er staat toch nergens een knop met verwijderen bij toepassingen
|
|
|||
|
|||
Ik heb het al gevonden
tnx |
|
|||
|
|||
Nou sorry hoor, ik voel me gewoon zo blond....
Wanneer ik mijn iphone sync met itunes dan verschijnd er niet in het tabblad toepassingen en ik kan dus niets aanklikken en niets verwijderen.. via i-tunes store app store kom ik ook niet bij mijn apps... Kan iemand mij tips geven wat ik verkeerd doe? Mijn mening... zo gebruikersvriendelijk als heel de iphone is zo droevig slecht werkt dat hele sync gebeuren om dingen over te zetten... wat een onoverzichtelijk gedoe joh. Ik hoor graag suggesties.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: mp3 bestanden definitief verwijderen? | chk | iTunes | 0 | 28-01-11 03:28 |
Overige bestanden verwijderen. | Thomasvd | iPhone algemeen | 0 | 20-08-10 01:04 |
Gelockte bestanden / folders verwijderen | Funske | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 13-08-10 10:24 |
Windows: Bestanden van pc verwijderen? | Dropje | iTunes | 1 | 09-05-10 13:10 |
Bestanden (,app) verwijderen | flipbosch | Archief | 0 | 19-10-07 19:09 |
|
|