versie 1 en 2.0 itunes blijft vragen om terug naar reserve kopie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een volledig herstel en installatie van de reservekopie. Bijft Itunes vragen naar reservekopie.. terwijl ik dat al gedaan heb 3x al :s Kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
versie 1 en 2.0 itunes blijft vragen om terug naar reserve kopie
Na een volledig herstel en installatie van de reservekopie. Bijft Itunes vragen naar reservekopie.. terwijl ik dat al gedaan heb 3x al :s
Kan ik dit uit zetten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem na een herstel! Nu vraagt ie continue om de reservekopie terug te plaatsen. Waarschijnlijk zullen we hem in DFU mode moeten zetten en dan volledig opnieuw installeren??
Hoop dat dit opgelost geraakt... |
|
||||
|
||||
Oplossing zou kunnen zijn een nieuwe profiel aan te maken. Je kan dan achteraf nog herstellen.
|
|||
|
|||
Hoe kan je achteraf een reserve kopie terugzetten? Ik heb namelijk een nieuw profiel gemaakt, maar ik wil nu dat hij mijn "oud profiel" terug synchroniseert.
|
|
||||
|
||||
Aan de linker kant, rechts klikken op je iPhone's naam en daar voor herstellen kiezen.
|
|
|||
|
|||
dankuwel u bent mijn reddende engel.
|
|
|||
|
|||
Dus als ik het correct begrijp:
1. als nieuwe instellen 2. nadien herstellen zoals hierboven Ik heb namelijk een restore gedaan via DFU mode en nadien reservekopie terug gezet. Hij blijft dus nu telkens op hetzelfde scherm in Itunes, namelijk dat van de reservekopie... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bij mij ook het zelfde probleem na installeren 2.0.1......erg vervellend! maar dank jullie voor de tip!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
reserve kopie zet geen apps terug | dirky94 | iPhone Apps | 5 | 17-05-11 17:47 |
Windows: itunes kan geen reserve kopie opslaan op computer | mark_urlings | iTunes | 4 | 26-09-10 23:47 |
Reserve kopie vragen. | Ochiba | iPad algemeen | 1 | 16-09-10 21:07 |
Itunes blijft vragen om versie 9.2 of hoger | suusje03 | iTunes | 0 | 25-08-10 17:11 |
Windows: Reserve kopie terug zetten | nicosomers | iTunes | 9 | 22-10-08 13:08 |
|
|