iPhone in de wc gevallen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijnvader zijn iPhone is net in de wc gevallen. Hij heeft garantie maar hij is gejailbreaked, wat nu?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone in de wc gevallen
Mijnvader zijn iPhone is net in de wc gevallen.
Hij heeft garantie maar hij is gejailbreaked, wat nu? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Garantie op dit soort schade heb je toch niet, dus enige oplossing is eigenlijk door naar een onafhankelijk reparatiebedrijf te gaan.
|
|
||||
|
||||
Simtray eruit, stofzuiger erop (aan de onderkant), 10 min. laten zuigen en hopen dat het weer gaat werken.....
(geen gein, zo heb ik de oude 3G van m'n vriendin ook gered....) Of doet ie nu al helemaal niets meer ? |
|
||||
|
||||
Dus hij kan niet terug naar T Mobile worden gebracht?
Hij is daar met abonnement en zo'n extra garantie plan gehaald. Citaat:
Hij doet niks, hij wil af en toe nog starten maar dat doet ie vanzelf en dan gaat ie meteen weer uit. EDIT: Heb em aan de praat gekregen, ben nu ff de iPhone aan het herstellen naar fabrieksinstellingen. Laatst gewijzigd door RoyalMess; 23-11-09 om 16:27. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb zelf gewacht met opladen / aan USB kabel hangen tot ik een uurtje of 5/6 verder was..... |
|
||||
|
||||
Hebben het maar naar een onafhankelijk bedrijfje gebracht.
|
|
||||
|
||||
Zonde dat je hem zelf niet aan de praat gekregen hebt.
|
|
|||
|
|||
Als je vader een Pro Assist verzekering had afgesloten bij T-Mobile had ie m door hen kunnen laten ophalen..
|
|
|||
|
|||
je zegt dat je er een extra garantie plan bij hebt genomen..??
dat kan volgens mij alleen de extra verzekering zijn tegen val/stoot/zand water schade. Betaal je ongeveer 6 euro per maand voor. volgens mij had je met dit probleem gewoon je extra garantie plan kunnen gebruiken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heb dit dus juist ook voorgehad zat op wc, wou ff iphone checken en glipte uit mn handen... pfff die stofzuiger heb ik reeds gebruikt, zonder effect? Waar kan ik naartoe voor reparatie? Helpt dit of koop ik beter een nieuwe.
|
|
||||
|
||||
Als je een verzekering van Pro-Assist hebt kan je hem daar heen brengen en anders misschien onder inboedel of wa .
|
|||
|
|||
blijkbaar zijn er al veel zulke gevallen opgelost door de Iphone een paar dagen te laten drogen in rijst. Ik ga dat dus eerst eens proberen en dan op hoop van zegen...
|
|
|||
|
|||
Ik meen eens hier op het forum een zelden topic gelezen te hebben waar iemand zijn iPhone in een Tupperware bakje met zout had gelegd. Hij had iets om de iPhone gedaan zodat het zout de iPhone niet aantaste. Middels de zoekfunctie kun je hem wellicht vinden. Naderhand deed de iPhone het ook weer.
--- Edit: Citaat:
Link: https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post353220 Laatst gewijzigd door VonZescao; 07-12-09 om 01:14. |
|
||||
|
||||
Mij is dit ook gebeurd. Inmiddels twee dagen geleden. Ik heb hem steeds gekeerd en niks mee gedaan. Vandaag heb ik de moed gevat om hem weer aan de lader te leggen, maar ik krijg het batterijtje met een rood vlakje links en een rood `onweerstekentje` kortsluiting????
Weet iemand wat ik nu kan doen of is dit het definitieve einde van mijn dierbare I-phone |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat tekentje wil zeggen dat hij aan het opladen is maar nog niet genoeg vermogen heeft om de iPhone op te starten. |
|
||||
|
||||
okee bedankt, nu heb ik hem helemaal laten opladen maar blijkt het touchscreen niet meer te werken. En krijg ik hem niet meer ontgrendeld. Heeft iemand een oplossing daarvoor?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
okee, en nu.........dood.....of kun je zoiets vervangen?
|
|
||||
|
||||
dat is te repareren , is ie verzekerd ¿¿
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone gevallen | egeltje119 | iPhone algemeen | 9 | 20-03-11 14:38 |
iphone 3g gevallen | hulstijn | iPhone algemeen | 0 | 05-07-09 17:56 |
Iphone gevallen | Thierry | iPhone algemeen | 4 | 14-01-09 08:52 |
iphone gevallen | cedricgl | iPhone algemeen | 7 | 08-06-08 21:58 |
gevallen iphone | flupieke | Unlock [archief] | 1 | 24-05-08 15:15 |
|
|