als ik mijn iphone 5 wil verbinden met mijn thuis netwerk lukt het niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik ben net achter mijn Iphone 5 mogen gaan maaar als ik wil verbinden met mijn thuis netwerk zecht hij geen verbinding mogelijk met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
als ik mijn iphone 5 wil verbinden met mijn thuis netwerk lukt het niet?
hallo,
ik ben net achter mijn Iphone 5 mogen gaan maaar als ik wil verbinden met mijn thuis netwerk zecht hij geen verbinding mogelijk met netwerk ... terwijl ik via mijn ipad wel op het netwerk kan kan iemand mij hiermee helpen alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mmmm...da's nie echt een reset...eerder een restart...
Vermits er geen wachtwoord gevraagd wordt, doet mij dit eerder denken aan een mac-adres filter die de toegang weigert... Je zal via het configuratiescherm van je router de beveiligingsinstellingen moeten veranderen... Inloggen met het juiste ip-adres van je router en dan in het juiste scherm je ding doen... Resetten doe je meestal door een knopje of een kombinatie van knopjes een aantal seconden ingedrukt te houden... De gebruiksaanwijzing van je router vertelt je hier meer over...
|
|||
|
|||
het is gelukt met gewoon de stroom af te zetten hartelijk dank
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En een slotje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone wil geen verbinding maken met thuis netwerk | Graafstra | Wi-Fi | 0 | 31-10-12 19:44 |
Als ik foto's op mijn iPhone wil zetten, verwijdert iTunes eerst mijn oude! | avdmdj | iTunes | 0 | 12-08-10 02:56 |
Haal mijn iphone uit mijn zak en hij doet het niet meer. | sandertjuh89 | iPhone algemeen | 18 | 20-12-09 23:44 |
Pc tript als ik iphone met Itunes wil verbinden | Ratinho | Archief | 7 | 06-12-09 18:53 |
Navigon: Ik wil geen geluid uit mijn tomtomcarkit met navigon, maar lukt niet... | pballeur | iPhone Navigatie | 1 | 20-11-09 11:52 |
|
|