iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Vraag over Apple Support in België (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/147705-vraag-over-apple-support-belgie.html)

antoon100 10-11-13 10:23

Vraag over Apple Support in België
 
Hallo,

ik heb een vraag,

ooit heb ik eens bij een probleem naar apple support proberen bellen helaas wouden ze me niet helpen omdat ik de iphone niet online rechtstreeks had gekocht bij hen maar had hem bij mobistar gekocht.

Nu is mijn vraag uiteindelijk komen al die toestellen toch van Apple?
Waar zou mobistar anders die dingen vandaan halen ...

Is dat normaal dat je ze niet helpen?

En dat nog tijdens 1e jaar garantie ook nog eens.

Ik heb het gevoel dat er serieus iets scheelt aan de toepassing van de garantie/support/ondersteuning bij Apple.

Ik heb eens een smart tv gehad van samsung ook NIET online gekocht, alleen als je belt krijg je daar wel support/ondersteuning of met chat etc.

Niet dat ik ontevreden ben met Apple, vind het zelfs betere toestellen.

Die Apple support maar raar dat ze alleen willen helpen bij online gekochte producten.

Graag jullie reacties ...

ik wil meer weten over dit.

Sergiano 10-11-13 10:48

als je het rechtstreeks bij apple koopt ben je safe ( hoeft niet online te zijn , kan ook apple store in het buitenland zijn) zo hebben ze me op 1 maand al 3 nieuwe iphone 5S opgestuurd...
anderzijds als je het koopt in een andere winkel, verloopt alle garantie via de winkel van aankoop. dit is altijd zo geweest

Werner1963 10-11-13 10:52

Afhankelijk van je probleem
Apple - Support - Gratis ondersteuning

Is je probleem nu opgelost of welk probleem heb je ?

antoon100 10-11-13 11:08

Mobistar is toch erkende dealer heeft toch speciale contracten met Apple?

probleem is inmiddels opgelost het was een probleem activeren imessage/facetime.

Vind die ondersteuning dan toch maar ondermaats, De verkopers kennen niet elk toestel even goed.

ik vind dit niet kunnen alleen rechtstreekse ondersteuning bij online gekochte producten/of aangekocht in buitenland.

En wat als je nu eens echt een serieus probleem hebt kan je ze niet bereiken, en in winkels daar verzinnen ze nogal snel de waterschade smoes, etc. die tegenwerken.

Als je via telefoon geen ondersteuning kunt krijgen lukt het dan wel als je naar officiele store gaat bij serieuze problemen op afspraak dan?

Maar ik ga zeker niet op de zaken vooruitlopen, wel belangrijk om weten.

Werner1963 10-11-13 11:17

Zowel Mobistar en Apple medewerkers zijn normaal opgeleid om je te helpen echter weten we dat dit in praktijk niet zo is.

Je kan altijd het eerste jaar genieten van de fabrieksgarantie van Apple. Toch proberen sommige medewerkers je af te wimpelen naar je provider of waar het toestel aangekocht werd

Sergiano 10-11-13 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door antoon100 (Bericht 932824)
Mobistar is toch erkende dealer heeft toch speciale contracten met Apple?

probleem is inmiddels opgelost het was een probleem activeren imessage/facetime.

Vind die ondersteuning dan toch maar ondermaats, De verkopers kennen niet elk toestel even goed.

ik vind dit niet kunnen alleen rechtstreekse ondersteuning bij online gekochte producten/of aangekocht in buitenland.

En wat als je nu eens echt een serieus probleem hebt kan je ze niet bereiken, en in winkels daar verzinnen ze nogal snel de waterschade smoes, etc. die tegenwerken.

Als je via telefoon geen ondersteuning kunt krijgen lukt het dan wel als je naar officiele store gaat bij serieuze problemen op afspraak dan?

Maar ik ga zeker niet op de zaken vooruitlopen, wel belangrijk om weten.


ik denk, maar weet het niet zéker dat de genius bar eveneens enkel voor toestellen is, die officieel aangekocht zijn bij apple

Wally© 10-11-13 14:01

Ondersteuning zullen ze altijd via de telefoon geven...

Voor een herstelling moet je altijd via de winkel waar je het toestel gekocht hebt...

Ik werd indertijd met de probs met mijn iPhone 4 goed geholpen door Apple...

Het toestel was aangekocht bij Vandenborre in Hasselt (België)...

Gelukkig moest het toestel niet binnen voor herstelling...

Bubbly 10-11-13 17:28

Je kan het beste nogmaals proberen en hopen dat je wel een goede medewerker aan de telefoon krijgt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:57.