//

Vraag over Apple Support in België

Vraag over Apple Support in België discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een vraag, ooit heb ik eens bij een probleem naar apple support proberen bellen helaas wouden ze me niet helpen omdat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-11-13, 11:23
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard Vraag over Apple Support in België

Hallo,

ik heb een vraag,

ooit heb ik eens bij een probleem naar apple support proberen bellen helaas wouden ze me niet helpen omdat ik de iphone niet online rechtstreeks had gekocht bij hen maar had hem bij mobistar gekocht.

Nu is mijn vraag uiteindelijk komen al die toestellen toch van Apple?
Waar zou mobistar anders die dingen vandaan halen ...

Is dat normaal dat je ze niet helpen?

En dat nog tijdens 1e jaar garantie ook nog eens.

Ik heb het gevoel dat er serieus iets scheelt aan de toepassing van de garantie/support/ondersteuning bij Apple.

Ik heb eens een smart tv gehad van samsung ook NIET online gekocht, alleen als je belt krijg je daar wel support/ondersteuning of met chat etc.

Niet dat ik ontevreden ben met Apple, vind het zelfs betere toestellen.

Die Apple support maar raar dat ze alleen willen helpen bij online gekochte producten.

Graag jullie reacties ...

ik wil meer weten over dit.
__________________
Advies wordt op je eigen verantwoordelijkheid uitgevoerd!

Laatst gewijzigd door antoon100; 10-11-13 om 11:47.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-13, 11:48
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

als je het rechtstreeks bij apple koopt ben je safe ( hoeft niet online te zijn , kan ook apple store in het buitenland zijn) zo hebben ze me op 1 maand al 3 nieuwe iphone 5S opgestuurd...
anderzijds als je het koopt in een andere winkel, verloopt alle garantie via de winkel van aankoop. dit is altijd zo geweest
  #3  
Oud 10-11-13, 11:52
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 18.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.717
Standaard

Afhankelijk van je probleem
Apple - Support - Gratis ondersteuning

Is je probleem nu opgelost of welk probleem heb je ?
  #4  
Oud 10-11-13, 12:08
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Mobistar is toch erkende dealer heeft toch speciale contracten met Apple?

probleem is inmiddels opgelost het was een probleem activeren imessage/facetime.

Vind die ondersteuning dan toch maar ondermaats, De verkopers kennen niet elk toestel even goed.

ik vind dit niet kunnen alleen rechtstreekse ondersteuning bij online gekochte producten/of aangekocht in buitenland.

En wat als je nu eens echt een serieus probleem hebt kan je ze niet bereiken, en in winkels daar verzinnen ze nogal snel de waterschade smoes, etc. die tegenwerken.

Als je via telefoon geen ondersteuning kunt krijgen lukt het dan wel als je naar officiele store gaat bij serieuze problemen op afspraak dan?

Maar ik ga zeker niet op de zaken vooruitlopen, wel belangrijk om weten.
  #5  
Oud 10-11-13, 12:17
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 18.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.717
Standaard

Zowel Mobistar en Apple medewerkers zijn normaal opgeleid om je te helpen echter weten we dat dit in praktijk niet zo is.

Je kan altijd het eerste jaar genieten van de fabrieksgarantie van Apple. Toch proberen sommige medewerkers je af te wimpelen naar je provider of waar het toestel aangekocht werd
  #6  
Oud 10-11-13, 12:17
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antoon100 Bekijk bericht
Mobistar is toch erkende dealer heeft toch speciale contracten met Apple?

probleem is inmiddels opgelost het was een probleem activeren imessage/facetime.

Vind die ondersteuning dan toch maar ondermaats, De verkopers kennen niet elk toestel even goed.

ik vind dit niet kunnen alleen rechtstreekse ondersteuning bij online gekochte producten/of aangekocht in buitenland.

En wat als je nu eens echt een serieus probleem hebt kan je ze niet bereiken, en in winkels daar verzinnen ze nogal snel de waterschade smoes, etc. die tegenwerken.

Als je via telefoon geen ondersteuning kunt krijgen lukt het dan wel als je naar officiele store gaat bij serieuze problemen op afspraak dan?

Maar ik ga zeker niet op de zaken vooruitlopen, wel belangrijk om weten.

ik denk, maar weet het niet zéker dat de genius bar eveneens enkel voor toestellen is, die officieel aangekocht zijn bij apple
  #7  
Oud 10-11-13, 15:01
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Ondersteuning zullen ze altijd via de telefoon geven...

Voor een herstelling moet je altijd via de winkel waar je het toestel gekocht hebt...

Ik werd indertijd met de probs met mijn iPhone 4 goed geholpen door Apple...

Het toestel was aangekocht bij Vandenborre in Hasselt (België)...

Gelukkig moest het toestel niet binnen voor herstelling...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #8  
Oud 10-11-13, 18:28
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Je kan het beste nogmaals proberen en hopen dat je wel een goede medewerker aan de telefoon krijgt.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: E-mailadres Apple support?? kouwearie iTunes 0 14-10-10 00:46
Trein ticket kopen in Belgie (vraag aan de belgen) gon1234abcd Koopinformatie België 6 29-07-10 13:10
Vraag over iPhone kopen in Belgie looney_jeroen Archief 1 15-06-09 10:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:28.