Vraag over Apple Support in BelgiŽ

Vraag over Apple Support in BelgiŽ discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een vraag, ooit heb ik eens bij een probleem naar apple support proberen bellen helaas wouden ze me niet helpen omdat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10 November 2013, 10:23
antoon100's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 December 2012
Locatie: privť
Berichten: 608
Stuur een bericht via Skype™ naar antoon100
Standaard Vraag over Apple Support in BelgiŽ

Hallo,

ik heb een vraag,

ooit heb ik eens bij een probleem naar apple support proberen bellen helaas wouden ze me niet helpen omdat ik de iPhone niet online rechtstreeks had gekocht bij hen maar had hem bij mobistar gekocht.

Nu is mijn vraag uiteindelijk komen al die toestellen toch van Apple?
Waar zou mobistar anders die dingen vandaan halen ...

Is dat normaal dat je ze niet helpen?

En dat nog tijdens 1e jaar garantie ook nog eens.

Ik heb het gevoel dat er serieus iets scheelt aan de toepassing van de garantie/support/ondersteuning bij Apple.

Ik heb eens een smart tv gehad van samsung ook NIET online gekocht, alleen als je belt krijg je daar wel support/ondersteuning of met chat etc.

Niet dat ik ontevreden ben met Apple, vind het zelfs betere toestellen.

Die Apple support maar raar dat ze alleen willen helpen bij online gekochte producten.

Graag jullie reacties ...

ik wil meer weten over dit.
__________________
Advies wordt op je eigen verantwoordelijkheid uitgevoerd!

Laatst gewijzigd door antoon100; 10 November 2013 om 10:47.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10 November 2013, 10:48
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 10.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 128GB (Zilver) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 September 2013
Berichten: 232
Standaard

als je het rechtstreeks bij apple koopt ben je safe ( hoeft niet online te zijn , kan ook Apple Storeicon in het buitenland zijn) zo hebben ze me op 1 maand al 3 nieuwe iPhone 5S opgestuurd...
anderzijds als je het koopt in een andere winkel, verloopt alle garantie via de winkel van aankoop. dit is altijd zo geweest
  #3  
Oud 10 November 2013, 10:52
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 5 January 2011
Berichten: 1.667
Standaard

Afhankelijk van je probleem
Apple - Support - Gratis ondersteuning

Is je probleem nu opgelost of welk probleem heb je ?
  #4  
Oud 10 November 2013, 11:08
antoon100's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 December 2012
Locatie: privť
Berichten: 608
Stuur een bericht via Skype™ naar antoon100
Standaard

Mobistar is toch erkende dealer heeft toch speciale contracten met Apple?

probleem is inmiddels opgelost het was een probleem activeren imessage/facetime.

Vind die ondersteuning dan toch maar ondermaats, De verkopers kennen niet elk toestel even goed.

ik vind dit niet kunnen alleen rechtstreekse ondersteuning bij online gekochte producten/of aangekocht in buitenland.

En wat als je nu eens echt een serieus probleem hebt kan je ze niet bereiken, en in winkels daar verzinnen ze nogal snel de waterschade smoes, etc. die tegenwerken.

Als je via telefoon geen ondersteuning kunt krijgen lukt het dan wel als je naar officiele store gaat bij serieuze problemen op afspraak dan?

Maar ik ga zeker niet op de zaken vooruitlopen, wel belangrijk om weten.
  #5  
Oud 10 November 2013, 11:17
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 5 January 2011
Berichten: 1.667
Standaard

Zowel Mobistar en Apple medewerkers zijn normaal opgeleid om je te helpen echter weten we dat dit in praktijk niet zo is.

Je kan altijd het eerste jaar genieten van de fabrieksgarantie van Apple. Toch proberen sommige medewerkers je af te wimpelen naar je provider of waar het toestel aangekocht werd
  #6  
Oud 10 November 2013, 11:17
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 10.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 128GB (Zilver) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 September 2013
Berichten: 232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antoon100 Bekijk bericht
Mobistar is toch erkende dealer heeft toch speciale contracten met Apple?

probleem is inmiddels opgelost het was een probleem activeren imessage/facetime.

Vind die ondersteuning dan toch maar ondermaats, De verkopers kennen niet elk toestel even goed.

ik vind dit niet kunnen alleen rechtstreekse ondersteuning bij online gekochte producten/of aangekocht in buitenland.

En wat als je nu eens echt een serieus probleem hebt kan je ze niet bereiken, en in winkels daar verzinnen ze nogal snel de waterschade smoes, etc. die tegenwerken.

Als je via telefoon geen ondersteuning kunt krijgen lukt het dan wel als je naar officiele store gaat bij serieuze problemen op afspraak dan?

Maar ik ga zeker niet op de zaken vooruitlopen, wel belangrijk om weten.

ik denk, maar weet het niet zťker dat de genius bar eveneens enkel voor toestellen is, die officieel aangekocht zijn bij apple
  #7  
Oud 10 November 2013, 14:01
Wally©'s schermafbeelding
» iPhone 5s 64GB (Goud) [FW: 9.0.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 1 September 2008
Locatie: Tessenderlo BelgiŽ
Berichten: 1.874
Send a message via twitter to Wally©
Standaard

Ondersteuning zullen ze altijd via de telefoon geven...

Voor een herstelling moet je altijd via de winkel waar je het toestel gekocht hebt...

Ik werd indertijd met de probs met mijn iPhone 4 goed geholpen door Apple...

Het toestel was aangekocht bij Vandenborre in Hasselt (BelgiŽ)...

Gelukkig moest het toestel niet binnen voor herstelling...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #8  
Oud 10 November 2013, 17:28
Bubbly's schermafbeelding
» iPhone 6s 64GB (Goud) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 August 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.870
Standaard

Je kan het beste nogmaals proberen en hopen dat je wel een goede medewerker aan de telefoon krijgt.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: E-mailadres Apple support?? kouwearie iTunes 0 13 October 2010 23:46
Trein ticket kopen in Belgie (vraag aan de belgen) gon1234abcd Koopinformatie BelgiŽ 6 29 July 2010 12:10
Vraag over iPhone kopen in Belgie looney_jeroen Archief 1 15 June 2009 09:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:40.