Rare problemen met Photostream discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op twee win7 pc's icloud programma geïnstalleerd. Een werkt feilloos. Op de tweede krijg ik wel alle data van de gedeelde photostreams binnen. Echter de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Rare problemen met Photostream
Op twee win7 pc's icloud programma geïnstalleerd. Een werkt feilloos.
Op de tweede krijg ik wel alle data van de gedeelde photostreams binnen. Echter de normale stream wil niet werken! Heb de icloud dir. in de root van de HD staan. Als ik hem verplaats naar de originele voorgestelde plaats dan worden er enkele OUDE foto's in de photostream geplaatst en dan is alles weer doos op de gedeelde streams na. Opnieuw installeren, in en uitloggen, pc opnieuw starten, rechten aanpassen het mag allemaal niet helpen. Iemand toevallig nog een idee? ps de tweede pc is opnieuw geïnstalleerd, voorheen werkte het wel op beide pc's |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Photostream, sync met foto's op iphone en ipad | luckietje | iPhone algemeen | 3 | 27-07-13 19:38 |
PhotoStream stopt met werken op PC | FritsBee | iCloud | 4 | 03-10-12 20:28 |
iPhone rare afsluiting + rare opstart! | Re3play | iPhone algemeen | 2 | 20-01-11 19:46 |
1.1.3 - (devteam release 3) na reboot rare problemen | dutchy86 | Unlock [archief] | 3 | 10-02-08 20:57 |
|
|