Kan (meestal) geen mail versturen met 5s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo luitjes, ik ben sinds deze week in het bezit van een 16gb iPhone 5S. Hier heb ik mijn live account als standaard mail ingevoerd. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan (meestal) geen mail versturen met 5s
Hallo luitjes, ik ben sinds deze week in het bezit van een 16gb iPhone 5S. Hier heb ik mijn live account als standaard mail ingevoerd. Ik krijg keurig mijn mail binnen maar heel sporadisch kan ik ook verzenden. Maar meestal krijg ik het bericht dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet correct is.. En blijven de bericht(en) in de box niet verzonden staan! Ik heb al een reboot gedaan op advies van iemand hier op de site, zonder resultaat helaas! Iemand tips??😳
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verwijder je e-mailaccount is van je toestel. Doe hierna een hard reset en voer vervolgens je e-mailgegevens weer in.
|
|
|||
|
|||
al gedaan....Zie boven. Zonder resultaat
|
|
|||
|
|||
Tussen een reboot en hard reset zit wel een verschil. En het verwijderen van je account en weer opnieuw invoeren zie ik niet terug in je openingspost.
Vreemd, ik heb geen problemen en ik gebruik ook gewoon een Windows Live e-mailaccount. |
|
|||
|
|||
Opgelost!! Ik heb het als outlook geconfigureerd !! Blijkbaar werkt live niet meer goed en moet je het als een outlook instellen! Hoop dat anderen hier wat aan hebben!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen mail versturen met Ipad 2 | paul45 | iPad algemeen | 37 | 06-06-14 14:21 |
kan geen mail versturen via 3G | hoff003 | iPhone algemeen | 12 | 08-05-13 20:58 |
Ik kan geen e-mail versturen met mijn iPhone 4s | clairecynthia | iPhone algemeen | 1 | 07-03-13 19:26 |
Kan geen mail versturen | Rick-dts | iPhone algemeen | 3 | 30-10-11 16:40 |
Kan geen mail versturen met Xs4all | Paulus2 | iPhone algemeen | 12 | 26-10-09 23:51 |
|
|