iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iTunes geeft vreemde error na aansluiting iPhone 4 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/148128-itunes-geeft-vreemde-error-na-aansluiting-iphone-4-a.html)

Fleaurus 17-11-13 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 934899)
Zoals al eerder gezegd. Aangifte doen bij de politie en alle mails en andere info die je van de verkoper hebt meenemen.

Raar dat je niet gezien hebt dat het een 4 was. Want de antenneopeningen zitten toch op andere plaatsen als bij de 4s.

Dat was gewoon erg dom van mij, wist dat niet. Weet veel van iPhone's enzo maar ik ben er gewoon vol ingestonken.

Aangifte doen gaat niet lukken: Enige manier om hem terug te pakken is via Marktplaats: Hij gebruikt iedere keer een andere naam, maar hetzelfde telefoonnummer. Ik google nu elke dag op zijn telefoonnummer om hem te benaderen voor hetgeen wat hij aanbied. Heb alleen geen idee wat ik moet doen als ik hem aan de lijn heb...

Heb de iPhone trouwens nu al 3 maanden. Hij is niet voor mijzelf, ik heb hem voor mijn zus gekocht.

Techfreak 17-11-13 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fleaurus (Bericht 934902)
Dat was gewoon erg dom van mij, wist dat niet. Weet veel van iPhone's enzo maar ik ben er gewoon vol ingestonken.

Aangifte doen gaat niet lukken: Enige manier om hem terug te pakken is via Marktplaats: Hij gebruikt iedere keer een andere naam, maar hetzelfde telefoonnummer. Ik google nu elke dag op zijn telefoonnummer om hem te benaderen voor hetgeen wat hij aanbied. Heb alleen geen idee wat ik moet doen als ik hem aan de lijn heb...

Heb de iPhone trouwens nu al 3 maanden. Hij is niet voor mijzelf, ik heb hem voor mijn zus gekocht.

Sorry hoor. Maar aangifte doen gaat niet lukken? :confused:

Waarom heb je zo lang gewacht?

arjan95 17-11-13 22:12

Óf als je inderdaad SHSH van 6.1.2 hebt, jailbreak en hacktivate m dan. Dan kan je in ieder geval kijken of er nog meer kapot is (camera's, Wi-Fi, Bluetooth, gps, modemfirmwar, speakers enz.).

Sergiano 17-11-13 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fleaurus (Bericht 934902)
Dat was gewoon erg dom van mij, wist dat niet. Weet veel van iPhone's enzo maar ik ben er gewoon vol ingestonken.

Aangifte doen gaat niet lukken: Enige manier om hem terug te pakken is via Marktplaats: Hij gebruikt iedere keer een andere naam, maar hetzelfde telefoonnummer. Ik google nu elke dag op zijn telefoonnummer om hem te benaderen voor hetgeen wat hij aanbied. Heb alleen geen idee wat ik moet doen als ik hem aan de lijn heb...

Heb de iPhone trouwens nu al 3 maanden. Hij is niet voor mijzelf, ik heb hem voor mijn zus gekocht.

Laat iemand anders bellen om een afspraak ge maken...

Fleaurus 17-11-13 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 (Bericht 934906)
Óf als je inderdaad SHSH van 6.1.2 hebt, jailbreak en hacktivate m dan. Dan kan je in ieder geval kijken of er nog meer kapot is (camera's, Wi-Fi, Bluetooth, gps, modemfirmwar, speakers enz.).

Ik heb gewoon deze site gebruikt.. Download iOS IPSW Firmware Files

Ik denk dat ik iOS 7 er maar op ga zetten, kijken of dat iets uit maakt..


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano (Bericht 934909)
Laat iemand anders bellen om een afspraak ge maken...

Was ik al van plan!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:59.