iTunes geeft vreemde error na aansluiting iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 4 gekocht op marktplaats. Heel dom, heb hem alleen gezien met het "verbind met iTunes" gezien. Ik sluit hem thuis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes geeft vreemde error na aansluiting iPhone 4
Hallo,
Ik heb een iPhone 4 gekocht op marktplaats. Heel dom, heb hem alleen gezien met het "verbind met iTunes" gezien. Ik sluit hem thuis aan op iTunes, krijg ik een erg vreemde error: "There is a problem with your iPhone. Please visit the Service Answer Center to find answers to all your questions about service options, warranty and other processes in your country. To find your nearest Apple Store, click here." Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen? Heb de adverteerder al proberen te bereiken, neemt niet op. Ik ben dus opgelicht. Gr Floris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als ik dit zo lees krijg ik het gevoel dat je een fake iPhone gekocht hebt. Of eentje met een serieus probleem.
Kan je hem in dfu modus zetten? |
|
||||
|
||||
wat als je het serienummer invult op de website van Apple?
Google op: warranty check. en dan kun je via die site van Apple kijken of die het serienummer herkend. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er staat dus dat ik naar een Apple Store moet. Moet ik dan per se naar Amsterdam, of kan ik ook bij bijvoorbeeld een Apple reseller terecht? |
|
||||
|
||||
Het is sowieso een serieus hardware probleem...
Ik gok op waterschade...
|
|||
|
|||
Citaat:
https://discussions.apple.com/message/22470217#22470217 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
kijk in de connector onder fel licht, dan kun je misschien zien dat er ergens iets paars gekleurd is.
Is dat het geval, dat is die onder water geweest en kun je alleen nog hopen op je verzekering. |
|
|||
|
|||
De TS dient natuurlijk ook aangifte van oplichting te doen bij de politie en de mensen van Marktplaats te verwittigen dat dit gebeurd is of iets dergelijks.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De schade was waarschijnlijk al voor aankoop aanwezig en wordt dan niet gedekt door de verzekeraar van de topic starter, lijkt me.
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Het erge is: ik dacht dat ik een iPhone 4S had gekocht. Hij had me verteld dat het een iPhone 4S was. Leek een betrouwbare vent, maar nee. Is een ervaren oplichter. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Maar de verzekering hoeft niet te weten dat je hem zo hebt gekocht?!
Zeg dat je hem in een plas water hebt laten vallen. je moet wel goed verzekerd zijn natuurlijk. T enige wat jouw verzekering nodig heeft is een bewijs dat die inderdaad niet meer te repareren is. Des noods laat je hem vallen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Ik voel me zo'n sukkel.. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zoals al eerder gezegd. Aangifte doen bij de politie en alle mails en andere info die je van de verkoper hebt meenemen.
Raar dat je niet gezien hebt dat het een 4 was. Want de antenneopeningen zitten toch op andere plaatsen als bij de 4s. |
|
|||
|
|||
Je kan iOS 6.1.2 niet meer installeren zonder SHSH. Zet het ding in DFU mode en herstel met iTunes naar iOS 7.0.4. Gebruik de allerlaatste versie van iTunes.
|
|
||||
|
||||
aankoopbewijs is ook niet nodig hoor.
In de telefoonzaak waar ik werk gaat t zo: mensen geven mij de iphone, wij sturen die dan op naar apple, zij verklaren dat die inderdaad niet te repareren is, dat bewijs geven wij aan jou en geeft dat aan je verzekering. dan krijg je een nieuw toestel(omdat die niet te repareren is) voor een mooie prijs en die prijs dekt jouw verzekering dan als je goed verzekerd bent. Aankoopbewijs is nooit nodig als de schade niet te repareren is(barsten of waterschade dus) |
Labels |
error, iphone 4, itunes, probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: HELP itunes geeft error | yonay | iTunes | 3 | 08-11-13 12:08 |
iPhone 4 geeft zwart beeld en blijft in recovery mode (itunes error 1600) | kriemo | iPhone algemeen | 9 | 15-07-13 18:40 |
iPhone4 geeft error 21 als ik herstel met iTunes. | buraq27 | iTunes | 0 | 15-05-12 12:26 |
Windows: iTunes geeft constant error | Justinke | iTunes | 0 | 01-03-12 21:08 |
|
|