iPhone 4 wordt warm bij gebruik en gaat snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn probleem. Sinds een aantal dagen loopt mijn iPhone 4 behoorlijk snel leeg en wordt hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 wordt warm bij gebruik en gaat snel leeg
Goedenavond,
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn probleem. Sinds een aantal dagen loopt mijn iPhone 4 behoorlijk snel leeg en wordt hij warm zodra ik hem aan de oplader hang. Dit komt denk ik door dat mijn iPhone van de week 's ochtends heel heet was na een nacht aan de stroom te hebben gelegen en eerst moest afkoelen om hem te gebruiken. Als ik mijn iPhone nu gewoon even gebruik voor wat simpele zaken wordt hij al snel aardig warm en dat zonder dat er processen op de achtergrond lopen. In eerste instantie dacht ik dat de accu het begeven heeft, maar als hij warm wordt, wordt de processor veel warmer dan de accu zelf. Zouden jullie mij kunnen vertellen op basis van bovenstaande of de accu het begeven heeft? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had bijna hetzelfde met mijn 3GS. Alleen werd deze zonder aan de lader te liggen ineens zo warm dat hij in mijn zak begon te branden.
Elke keer als hij zo warm werd heb ik hem gereset. Heb het laatste jaar geen problemen meer gehad. Nooit achter de oorzaak kunnen komen. |
Labels |
accu loopt snel leeg, iphone 4 16 gb, warm/heet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S wordt warm en batterij heel snel leeg na update iOS 7 | SNR | iPhone algemeen | 45 | 11-04-14 21:08 |
iPad 3 wordt warm en batterij is snel leeg | Baggeraar | iPad algemeen | 1 | 18-11-13 15:26 |
iPhone 4s wordt warm na update iOS6 en batterij loopt snel leeg | Duffa | iPhone algemeen | 14 | 22-02-13 21:37 |
Iphone 3gs wordt warm en accu snel leeg na update 4.0 | jacques09 | iPhone algemeen | 1 | 20-07-10 00:59 |
Batterij/accu wordt warm en snel leeg. Ervaring? | Guido85 | Archief | 2 | 05-10-09 13:12 |
|
|