iPhone 4 geeft zwart beeld en blijft in recovery mode (itunes error 1600) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen wie kan mij helpen ? Mijn iphone 4 blijft in de recovery mode staan als ik deze connect met itunes en hem wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 geeft zwart beeld en blijft in recovery mode (itunes error 1600)
Beste mensen wie kan mij helpen ?
Mijn iphone 4 blijft in de recovery mode staan als ik deze connect met itunes en hem wil herstellen krijg ik de onbekende error code 1600... ik heb al van alles geprobeerd , gekoppeld met diverse computers met verschillende versies van itunes d'r op .. ik ben geen techneut wie o wie kan mij helpen ? thank you peoplee !!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
thank you voor je reactie , ik heb dat uiteraard al geprobeerd.... heeft helaas geen werking voor mij . weet jij of er toevallig nog andere oplossingen zijn ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik krijg nu een error van 1601 is daar ook iets over beken ? zie allemaal tutorials op internet maar weet niet of dat juist is . jij nog een idee ?
|
|
|||
|
|||
inmiddels heb ik het probleem verholpen , kleiner dan ik dacht!
Home button plus power button 15 seconden ingedrukt houden en hij doet het weer |
|
||||
|
||||
Dat is DFU Mode.
Maar mooi dat het opgelost is |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 5 met zwart scherm en error 1600 | Vapid | Jailbreak | 2 | 02-04-13 16:05 |
Windows: Ipad blijft met Itunes logo staan, recovery/dfu mode | Tijmen1993 | iTunes | 0 | 01-04-13 23:39 |
iPhone 4S, heb ik net, maar geeft zwart beeld, in iTunes wel herkend en blijft piepen | omarl | iPhone algemeen | 8 | 30-05-12 17:24 |
iPhone: Iphone 3G 3.1.3 --> Geen Simkaart. Wil niet herstellen in DFU mode. 1600 error | flopkabouter | Jailbreak | 1 | 23-06-10 15:50 |
iPhone: HELP!!! na herstellen/upgraden itunes blijft in recovery mode | slippy da lizard | Jailbreak | 6 | 17-09-08 12:52 |
|
|