iPhone 5 met zwart scherm en error 1600 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Tweakers, Ik heb een probleem met een iPhone 5 16GB. Deze was gejailbraked, en na een vastloper start deze niet meer op. Het beeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 met zwart scherm en error 1600
Hallo Tweakers,
Ik heb een probleem met een iPhone 5 16GB. Deze was gejailbraked, en na een vastloper start deze niet meer op. Het beeld blijft zwart, maar de telefoon wordt wel herkend in iTunes. Hij wordt herkend als een device die in herstelmodus staat, maar dit valt dus niet te herkennen aan het toestel zelf. Als ik deze wil herstellen via iTunes krijg ik error 1600, of error 1601. Dat is volgens iTunes een onbekende foutmelding.. Ik heb echter ook geprobeerd de iPhone te herstellen via een officiële iOS 6.1.3 IPSW bestand, maar ook dit gaat niet goed. Is er iemand die met dit probleem ervaring heeft, of iemand die enig idee heeft hoe ik de telefoon weer werkende krijg? Bij voorbaat dank! Luc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Code:
cat /etc/hosts Code:
sudo nano /etc/hosts |
|
|||
|
|||
Hoe k het heb gefixed ander pctsj pakken itunes op zetten en dan opnieuw via itunes downloaden en restoren. Btw al geprobeerd opstarten met power en volume UP buttom ingedrukt?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: zwart scherm met bovenbalk blijft zichtbaar als ik scherm uitzet | boswachter85 | Jailbreak | 4 | 10-06-12 13:48 |
iPhone 3GS [Bricked] Altijd error 1600 ook met pwned DFU | smiba | iPhone algemeen | 35 | 15-03-12 20:15 |
iphone 2g error 23, en 1600 | machoman94 | iPhone algemeen | 3 | 03-08-11 13:10 |
iPhone 3G met 1600/1604/16XX error | iRobin | iPhone algemeen | 9 | 08-08-10 01:24 |
[Help !!] bij restore foutmelding 1600, nu zwart scherm !! | wrc1 | Archief | 1 | 10-06-09 18:42 |
|
|