HELP!!! na herstellen/upgraden itunes blijft in recovery mode discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP!!! na herstellen/upgraden itunes blijft in recovery mode.... ik heb een 2g iphone met versie 2.0.1 heb m echt nodig voor mn werk en kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
HELP!!! na herstellen/upgraden itunes blijft in recovery mode
HELP!!! na herstellen/upgraden itunes blijft in recovery mode....
ik heb een 2g iphone met versie 2.0.1 heb m echt nodig voor mn werk en kan nu niks meer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je eens geprobeerd met de home en powerbutton in te drukken tot alles uitgaat (hard reset) ?
|
|
|||
|
|||
Gewoon door iTunes laten herstellen, hierdoor wordt hij weer werkbaar maar nog wel locked,
Vervolgens pwn 'en naar 2.0.2 en daarna restoren naar de custom van Michael
|
||||
|
||||
Ik heb nu n hard reset gedaan.
en nu krijg ik in alle talen "slide for emergency" |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk zit je nu op 2.1. Downgrade eerst naar 2.0.2 en pwn je iPhone met Winpwn. Daarna herstellen naar een custom 2.1 van Michael. Gebruik daarvoor even de zoekfunctie.
|
||||
|
||||
en hij geeft aan dat mijn simkaart niet wordt ondersteund????
|
|
||||
|
||||
Mijn telefoon was voor het herstellen 2.0.1
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS blijft in recovery mode | jurrian | Jailbreak | 13 | 23-02-10 09:54 |
iPhone blijft in recovery mode | Levitas | Archief | 2 | 27-01-10 14:01 |
Windows: Na Herstellen blijft de Iphone in Restore Mode en Itunes herkend hem niet | Conker | iTunes | 1 | 12-10-08 06:27 |
iphone blijft in recovery mode | ramin | iPhone algemeen | 3 | 12-09-08 23:50 |
iPhone 1e gen.: help! iphone blijft in recovery mode | DaveyY | Unlock | 12 | 16-08-08 21:36 |
|
|