iphone blijft in recovery mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, me iphone blijft in de recovery mode nadaat hij een foutmelding 6 gaf. ik dacht of dat zet ik hem wel in de DFU ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone blijft in recovery mode
hallo,
me iphone blijft in de recovery mode nadaat hij een foutmelding 6 gaf. ik dacht of dat zet ik hem wel in de DFU mode maar ik krijg geen uit-slide knopje te zien hij gaat uit of hij start telken opnieuw op. dus eerst een apple teken en dan het usb kabeltje en het itunes icoontje. ook iliberty werkt niet, de jump out of the recovery knop blijft 'wit' kan hem dus niet indrukken. lijkt net of hij hem niet ziet. terwijl de pc wel een geluidje maakt als ik me iphone in zijn dock station zet. iemand sugesties wat ik moet doen? groeten ramin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Eventjes de zoekfunctie gebruiken ...
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik hem met code 6 op een windows toestel aansloot werd hij door itunes niet herkent maar op de Mac herkende Itunes hem wel meteen als een Iphone welke in recoverymode was blijven hangen. renzie |
|
|||
|
|||
Heb het forum al tig keer afgezocht en vanalles geprobeerd,
maar ik krijg mijn toestel niet meer uit restore mode. Het toestel: anders dan mijn ondergenoemde toestel. Is een 2g met firmware unlock 1.1.4...die niet helemaal goed gelukt was. In DFU mode geprobeerd te krijgen, maar lukte niet. Toen via ziphone 2.5 dit gedaan, toestel kwam echter in restore mode ( stekkertje met cd'tje) Via i tunes geprobeerd te herstellen...naar 1.1.1 en 2.0.1 en 2.0.2 maar ik krijg elke keer een foutmelding.... 1603 / 4 / 20 Wie weet hoe ik de iphone weer draaiende krijg? **Mijn iphone 3g ging prima met update en jailbraicken** |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone hersteld maar blijft in Recovery mode | keesdr | iPhone algemeen | 3 | 02-02-11 20:22 |
iPhone 3GS blijft in Recovery mode | light | iPhone algemeen | 8 | 27-12-10 14:36 |
iPhone: iPhone 3GS blijft in recovery mode | sjorriss | Jailbreak | 18 | 16-10-10 18:06 |
iPhone blijft in recovery mode | Levitas | Archief | 2 | 27-01-10 14:01 |
iPhone 1e gen.: help! iphone blijft in recovery mode | DaveyY | Unlock | 12 | 16-08-08 21:36 |
|
|