Iphone hersteld maar blijft in Recovery mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 3G van een vriend die niks meer deed. Ik heb hier vervolgens 12 uur werk aan gehad zonder resultaat. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone hersteld maar blijft in Recovery mode
Hallo,
Ik heb een Iphone 3G van een vriend die niks meer deed. Ik heb hier vervolgens 12 uur werk aan gehad zonder resultaat. Ik kreeg hem niet in DFU (telkens apple logo). Toen heb ik de iphone uit elkaar gehaald (heb al het gereedschap ervoor) en zag ik dat connector nr 3 los zat. Vervolgens heb ik die goed gezet, aangesloten en ja hoor meteen recovery mode. Ik heb hem toen hersteld op mijn pc met de nieuwste Itunes. Alles ging goed alleen na de reboot komt die weer in recovery mode. Toen heb ik het op mijn laptop geprobeerd met een oudere versie van Itunes en weer hetzelfde. Herstellen, reboot, recovery mode. Ik heb vervolgens geprobeer met tinyumbrella om hem eruit te kicken maar geen succes. Help! Edit: DFU ook geprobeerd!! Laatst gewijzigd door keesdr; 02-02-11 om 14:30. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zojuist met custom firmware gedaan en eerst via redsnow in DFU gezet. Weer hetzelfde,
Itunes zegt alle instellingen zijn hersteld, dan komt een reboot en vervolgens connect to itunes op de iphone. Help aub! |
|
||||
|
||||
iReb al geprobeerd?
|
|||
|
|||
Ja maar heb nu al een nieuw probleem. Zie topic. PS firmware is 4.2.1
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Recovery Mode Loop: alles geprobeerd maar blijft hangen | pdewildt | iPhone algemeen | 1 | 23-05-11 10:17 |
iPhone blijft in recovery mode | Levitas | Archief | 2 | 27-01-10 14:01 |
iphone blijft in recovery mode | ramin | iPhone algemeen | 3 | 12-09-08 23:50 |
iPhone 1e gen.: help! iphone blijft in recovery mode | DaveyY | Unlock | 12 | 16-08-08 21:36 |
Help! Heb alles geprobeerd, maar blijft in recovery mode | Lisanka | Archief | 1 | 12-08-08 13:56 |
|
|