Zwarte achtergrond bij meldingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje. Als ik bij mijn iPhone5 op de homebutton druk wanneer hij vergrendeld staat komt mijn zeer fraaie achtergrond naar voren. Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zwarte achtergrond bij meldingen
Ik heb een vraagje. Als ik bij mijn iPhone5 op de homebutton druk wanneer hij vergrendeld staat komt mijn zeer fraaie achtergrond naar voren. Maar wanneer ik bijvoorbeeld een Whatsapp berichtje binnen krijg is de achtergrond weg en dan is mijn achtergrond direct zwart wat er niet zo fraai uit ziet. Wanneer ik de telefoon ontgrendel is de achtergrond er wel gewoon weer. W
Als ik bij andere gebruikers wel eens mee kijk dan hebben zij wel gewoon hun achtergrond er staan bij meldingen in plaats van het zwarte scherm wat ik heb. Weet iemand wat dit is of begrijpen jullie wat ik bedoel? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk heb jij de batterijbesparingstips opgevolgd en animaties uitgezet en die anderen niet. Probeer zoveel mogelijk animaties weer aan te zetten om te kijken of het probleem nog steeds bestaat
|
|
|||
|
|||
waar kan ik die animaties onder vinden? Bij algemeen en dan toegankelijkheid?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb het weer aan- en uitgezet maar krijg helaas nog geen verandering
Iniedergeval bedankt voor je hulp! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
zwarte achtergrond slider Lockscreen verwijderen...mogelijk? | Geert1976 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-02-13 11:29 |
zwarte achtergrond icon's weg halen | isagoofy | Jailbreak apps en thema's | 0 | 25-07-11 22:09 |
Hoe verander ik de zwarte achtergrond? | JERR23 | Archief | 2 | 30-06-10 21:01 |
zwarte achtergrond | mich@ | Archief | 6 | 10-02-10 22:59 |
zwarte achtergrond van de Iphone 3G | Telemovel67 | Archief | 3 | 23-11-08 14:33 |
|
|