iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iOS 7 downgraden mogelijk? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/148245-ios-7-downgraden-mogelijk.html)

ArneMaes 19-11-13 20:09

iOS 7 downgraden mogelijk?
 
Hallo iedereen,

In juli en augustus heb ik een bétaversie van iOS 7 getest en al bij al beviel het me, maar ik kreeg na een moment toch heimwee naar iOS 6.
Nu teruggekeert (al ruim 3 maand) en nu zie je echt precies overal iedereen rondlopen met iOS 7.

Nu begin ik iOS 6 wat 'oud' te vinden als je ziet hoe vernieuwend iOS 7 is, maar toch vind ik dat er in iOS 7 te hevige (telefoon/berichten-app) kleuren zijn gebruikt, of soms wat sobere (contacten-app)...

Ik verander redelijk snel van gedacht en wil eigenlijk heel graag iOS 7 nog eens proberen, sommige dingen spreken me aan, andere dan weer niet.
Maar ik ken mezelf: een tijdje met iOS 7 wil ik de 6 terug en dan weer een tijdje later wil ik de 7 terug....

Mijn vraag: is er een mogelijkheid om iOS 7 te downgraden naar iOS 6.1.4 voor iPhone 5-gebruikers?
Als ik mijn SHSH-blobs opsla staat er dat ze bewaard zijn voor iOS 7.0 en 7.0.2 maar over iOS 6.1.4 kan ik niets vinden, er staat dat Apple het niet meer ondertekend en dat je in Cydia moet kijken (wat ik niet heb) of anders heb je pech (of zoiets :p)
Ik zag iemand Downgrade iOS 7 | 7.0.3 - 7.0 to iOS 6.1.3, iOS 5.1.1, iOS 4.3.3 gebruiken maar of dit werkt?... Die persoon heeft ook het filmpje gestopt terwijl hij nog op iOS 7 zat...
(Ik kan het niet meteen terugvinden..)
Alle downgradefilmpjes die ik vind zijn ofwel van voor 18 september (béta) ofwel van 18-20 september (toen was iOS 6.1.3/6.1.4 nog ondertekend) of ze zijn voor de iPhone 4 bedoeld..
Dat betekent niet veel goeds waarschijnlijk, maar ja, je weet nooit dat iemand van jullie weet of het kan.

Iemand ervaringen met downgradeios7.com?
Je selecteert naar waar je wil terugkeren, moet een app installeren, speelt het geďnstalleerde spelletje 30 seconden en je iPhone reboot (blijkbaar)...
Klinkt redelijk vaag maar bon :)
________
offtopic:
Weet iemand of 4G met een iPhone 5 op iOS 7 al mogelijk is via de gekende truc? (heeft de iPad Air of zo een carrier file hoger dan de iPhone 5 op iOS 7 die je kan installeren? Of is de iPad Air carrier file = iPad 4/Mini carrier file?)
________

Alvast bedankt, iedereen! :D

Mvg

Guest-20180925190238 19-11-13 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArneMaes (Bericht 935513)
Mijn vraag: is er een mogelijkheid om iOS 7 te downgraden naar iOS 6.1.4

Het antwoord is: er is totaal absoluut volstrekt geen mogelijkheid om een iPhone 5 te downgraden naar iOS 6.1.4 of naar een andere firmware versie die Apple niet meer signeert.

iPhoneAlot 19-11-13 20:35

[QUOTE=timosha;935518]Het antwoord is: er is totaal absoluut volstrekt geen mogelijkheid...[/QUOTE]

Mag ik dit misschien lezen als wellicht...?:P

Guest-20180925190238 19-11-13 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot (Bericht 935523)
Mag ik dit misschien lezen als wellicht...?:P

Jij mag dat lezen zoals het jou het beste uitkomt. :p:p

iPhoneAlot 19-11-13 20:39

Ik haat het als mensen niet duidelijk zijn... ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:42.