//

iOS 7 downgraden mogelijk?

iOS 7 downgraden mogelijk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, In juli en augustus heb ik een bétaversie van iOS 7 getest en al bij al beviel het me, maar ik kreeg na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-11-13, 21:09
ArneMaes ArneMaes is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 135
Standaard iOS 7 downgraden mogelijk?

Hallo iedereen,

In juli en augustus heb ik een bétaversie van iOS 7 getest en al bij al beviel het me, maar ik kreeg na een moment toch heimwee naar iOS 6.
Nu teruggekeert (al ruim 3 maand) en nu zie je echt precies overal iedereen rondlopen met iOS 7.

Nu begin ik iOS 6 wat 'oud' te vinden als je ziet hoe vernieuwend iOS 7 is, maar toch vind ik dat er in iOS 7 te hevige (telefoon/berichten-app) kleuren zijn gebruikt, of soms wat sobere (contacten-app)...

Ik verander redelijk snel van gedacht en wil eigenlijk heel graag iOS 7 nog eens proberen, sommige dingen spreken me aan, andere dan weer niet.
Maar ik ken mezelf: een tijdje met iOS 7 wil ik de 6 terug en dan weer een tijdje later wil ik de 7 terug....

Mijn vraag: is er een mogelijkheid om iOS 7 te downgraden naar iOS 6.1.4 voor iPhone 5-gebruikers?
Als ik mijn SHSH-blobs opsla staat er dat ze bewaard zijn voor iOS 7.0 en 7.0.2 maar over iOS 6.1.4 kan ik niets vinden, er staat dat Apple het niet meer ondertekend en dat je in Cydia moet kijken (wat ik niet heb) of anders heb je pech (of zoiets )
Ik zag iemand Downgrade iOS 7 | 7.0.3 - 7.0 to iOS 6.1.3, iOS 5.1.1, iOS 4.3.3 gebruiken maar of dit werkt?... Die persoon heeft ook het filmpje gestopt terwijl hij nog op iOS 7 zat...
(Ik kan het niet meteen terugvinden..)
Alle downgradefilmpjes die ik vind zijn ofwel van voor 18 september (béta) ofwel van 18-20 september (toen was iOS 6.1.3/6.1.4 nog ondertekend) of ze zijn voor de iPhone 4 bedoeld..
Dat betekent niet veel goeds waarschijnlijk, maar ja, je weet nooit dat iemand van jullie weet of het kan.

Iemand ervaringen met downgradeios7.com?
Je selecteert naar waar je wil terugkeren, moet een app installeren, speelt het geïnstalleerde spelletje 30 seconden en je iPhone reboot (blijkbaar)...
Klinkt redelijk vaag maar bon
________
offtopic:
Weet iemand of 4G met een iPhone 5 op iOS 7 al mogelijk is via de gekende truc? (heeft de iPad Air of zo een carrier file hoger dan de iPhone 5 op iOS 7 die je kan installeren? Of is de iPad Air carrier file = iPad 4/Mini carrier file?)
________

Alvast bedankt, iedereen!

Mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-11-13, 21:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArneMaes Bekijk bericht
Mijn vraag: is er een mogelijkheid om iOS 7 te downgraden naar iOS 6.1.4
Het antwoord is: er is totaal absoluut volstrekt geen mogelijkheid om een iPhone 5 te downgraden naar iOS 6.1.4 of naar een andere firmware versie die Apple niet meer signeert.
  #3  
Oud 19-11-13, 21:35
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

[QUOTE=timosha;935518]Het antwoord is: er is totaal absoluut volstrekt geen mogelijkheid...[/QUOTE]

Mag ik dit misschien lezen als wellicht...?
  #4  
Oud 19-11-13, 21:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Mag ik dit misschien lezen als wellicht...?
Jij mag dat lezen zoals het jou het beste uitkomt.
  #5  
Oud 19-11-13, 21:39
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ik haat het als mensen niet duidelijk zijn...
Reageren

Labels
downgrade, ios 6, ios 7, iphone 5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Is downgraden new iPad (3) met 4G van 6.0 naar 5.1.1 nu mogelijk of niet? jwh Jailbreak 3 02-10-12 10:47
iPhone: downgraden mogelijk? busterben Jailbreak 8 01-09-10 09:39
iPhone: Up/downgraden totaal niet mogelijk! Ehsan Jailbreak 6 21-06-09 11:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:43.