Blue tooth air Mac discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Geniusleden, Ik heb een macbook air Ik heb geprobeerd om mijn Mac book en iPhone 5s toestellen met elkaar te verbinden via Bluetooth om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blue tooth air Mac
Beste Geniusleden,
Ik heb een macbook air Ik heb geprobeerd om mijn Mac book en iPhone 5s toestellen met elkaar te verbinden via Bluetooth om de 4g van de telefoon als hotspot te gebruiken. Het koppelen en de melding van code is geen probleem. De MacBook geeft aan dat 'uw mobiele telefoon is geconfigureerd voor gebruik met deze computer' Daarna druk ik op mijn iphone op het balkje MacBook air van ... en dan geeft de iPhone de foutboodschap " 'macbook air van .... ' wordt niet ondersteund. " mijn enigste optie is dan nog om vergeet apparaat aan te klikken. Weet er iemand wat ik verkeerd doe of hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat je bedoelt dat ik dat moet doen op de iPhone en niet op de MacBook?
Ik heb het geprobeerd, werkt helaas niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
blue tooth | cortroost | iPhone algemeen | 0 | 07-09-11 19:46 |
blue tooth | Dion60 | Archief | 2 | 08-10-08 17:32 |
Blue Tooth | yingie | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 25-07-08 00:36 |
Blue tooth Auto | Karin | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 22-05-08 20:58 |
i phone en blue tooth | schermer | Archief | 9 | 20-05-08 01:03 |
|
|