iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Safari springt altijd terug naar springboard bij checken mijnpostbank.nl (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/14825-safari-springt-altijd-terug-naar-springboard-checken-mijnpostbank-nl.html)

orli 19-06-08 13:54

Safari springt altijd terug naar springboard bij checken mijnpostbank.nl
 
Dit is de enige site bij mij waar safari gewoon automatisch afsluit als ik me inlog op mijnpostbank.nl


Mijnpostbank.nl is gewoon voor internetbankieren voor diegene die het niet weten..

Het gebeurt als volgt.. \


mijnpostbank.nl pakt die wel..

dan log ik me in wat ook zonder problemen verloopt..

echter ben ik 2 seconden ingelogd zodat ik alleen nog maar mn saldo kan zien en vervolgens sluit die hem automatisch af..

vind dit heer hinderlijk, ik zou ook bijv geld willen overmaken met mn iphone of mijn bij en afschrijvingen checken


weet iemand waarom dit gebeurt? heeft het met internet bankieren te maken? of een bug in safari? bij geen enkel ander site doet die dat...

hoop dat iemand mij kan helpen

ArB 19-06-08 15:10

Helaas werkt dit vanaf versie 1.1.1 niet meer goed en ik zou ook graag een oplossing hiervoor willen. Mijn email naar de postbank werd beantwoord met de vraag wat is een iphone ?? :D

Binnenkort is hij officieel in nederland (de iphone) dus dan kijken of het wel werkt.

pascalletje 12-07-08 11:14

En jawel hoor! Het werkt op de 1ste gen iPhone met 2.0 :)

Destiny 12-07-08 11:18

Hoe weet jij dat? Heb je hem geactiveerd dan?

pascalletje 12-07-08 11:28

Ik heb hem inderdaad geactiveerd :)

tescione 12-07-08 11:34

op de iphone3G werkt de postbank site eindelijk! dus inderdaad vanaf firmware 2.0

Destiny 12-07-08 11:39

Hoe heb jij hem dan geactiveerd op de 1e gen iPhones?

pascalletje 12-07-08 11:46

Met een O2 UK sim waar geen abonnement op zit. Ik heb bij de UK store een account gemaakt, en vervolgens de UK iPhone gerestored. Daarna hoefde ik geen abo oid te kiezen, en alleen op te geven wat mijn account was. Vervolgens ie ie officieel geactiveerd :)

Voor meer info:

[All Firmwares] Generate legit activation tokens! Genuine activation! - Hackint0sh

Arcadium 15-07-08 02:00

werkt dat dan ook met de niet geactiveerde at&t sim kaart?

pascalletje 15-07-08 08:52

Werkt helaas alleen met de UK iPhone en O2 simkaart...

Robert M. 15-07-08 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje (Bericht 139832)
Met een O2 UK sim waar geen abonnement op zit. Ik heb bij de UK store een account gemaakt, en vervolgens de UK iPhone gerestored. Daarna hoefde ik geen abo oid te kiezen, en alleen op te geven wat mijn account was. Vervolgens ie ie officieel geactiveerd :)

Voor meer info:

[All Firmwares] Generate legit activation tokens! Genuine activation! - Hackint0sh

OK (FF Off Topic :rolleyes:) Je kan dus met een O2 UK Sim.. prepaid kaart je iPhone activeren met bijv een vodafone abbo?

matthijst 20-07-08 07:49

Yep, werkt op 2.0


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:40.