Safari springt altijd terug naar springboard bij checken mijnpostbank.nl discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is de enige site bij mij waar safari gewoon automatisch afsluit als ik me inlog op mijnpostbank.nl Mijnpostbank.nl is gewoon voor internetbankieren voor diegene ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari springt altijd terug naar springboard bij checken mijnpostbank.nl
Dit is de enige site bij mij waar safari gewoon automatisch afsluit als ik me inlog op mijnpostbank.nl
Mijnpostbank.nl is gewoon voor internetbankieren voor diegene die het niet weten.. Het gebeurt als volgt.. \ mijnpostbank.nl pakt die wel.. dan log ik me in wat ook zonder problemen verloopt.. echter ben ik 2 seconden ingelogd zodat ik alleen nog maar mn saldo kan zien en vervolgens sluit die hem automatisch af.. vind dit heer hinderlijk, ik zou ook bijv geld willen overmaken met mn iphone of mijn bij en afschrijvingen checken weet iemand waarom dit gebeurt? heeft het met internet bankieren te maken? of een bug in safari? bij geen enkel ander site doet die dat... hoop dat iemand mij kan helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Helaas werkt dit vanaf versie 1.1.1 niet meer goed en ik zou ook graag een oplossing hiervoor willen. Mijn email naar de postbank werd beantwoord met de vraag wat is een iphone ??
Binnenkort is hij officieel in nederland (de iphone) dus dan kijken of het wel werkt.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
En jawel hoor! Het werkt op de 1ste gen iPhone met 2.0
|
|
||||
|
||||
Hoe weet jij dat? Heb je hem geactiveerd dan?
|
||||
|
||||
Ik heb hem inderdaad geactiveerd
|
|
||||
|
||||
op de iphone3G werkt de postbank site eindelijk! dus inderdaad vanaf firmware 2.0
|
|
||||
|
||||
Hoe heb jij hem dan geactiveerd op de 1e gen iPhones?
|
|
||||
|
||||
Met een O2 UK sim waar geen abonnement op zit. Ik heb bij de UK store een account gemaakt, en vervolgens de UK iPhone gerestored. Daarna hoefde ik geen abo oid te kiezen, en alleen op te geven wat mijn account was. Vervolgens ie ie officieel geactiveerd
Voor meer info: [All Firmwares] Generate legit activation tokens! Genuine activation! - Hackint0sh |
|
|||
|
|||
werkt dat dan ook met de niet geactiveerde at&t sim kaart?
|
|
||||
|
||||
Werkt helaas alleen met de UK iPhone en O2 simkaart...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Yep, werkt op 2.0
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Appstore springt naar Springboard | dbibouh | iPhone Apps | 1 | 27-08-10 16:33 |
springt soms terug naar springboard | disco | iPhone algemeen | 2 | 04-06-08 20:47 |
installer springt terug naar springboard | reijnen2006 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 17-05-08 00:32 |
Springt weer terug naar springboard | mahonie007 | Archief | 4 | 01-05-08 00:53 |
|
|