installer springt terug naar springboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) installer gaat terug naar springboard tijdens opstarten!! Ik kan dus niet mijn installer opstarten heeft iemand hier een oplossing voor? bvd Mark...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
installer springt terug naar springboard
installer gaat terug naar springboard tijdens opstarten!!
Ik kan dus niet mijn installer opstarten heeft iemand hier een oplossing voor? bvd Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook soms, meestal als ik de installer nog eens opstart werkt alles weer.
|
|||
|
|||
heb ik zo'n 15 keer geprobeerd! maar helaas!
|
|
||||
|
||||
Heb je iets veranderd in Installer met winscp ?
|
|||
|
|||
nee niets alleen reload
|
|
||||
|
||||
zet de permissies op 775 met winscp
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Er is ook een fix voor de installer beschikbaar in iClarified (voor 1.1.3 en 1.1.4), die het volgende doet:
- verwijderd alle tijdelijke bestanden en cache bestanden van de installer - set de rechten van de installer folder op 755 - maakt root eigenaar van de installer - zet de rechten van de installer op 6755 Deze patch zou in principe de meest voorkomende klachten wat de installer betreft moeten verhelpen. Laatst gewijzigd door ControlSje; 17-05-08 om 00:35. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Appstore springt naar Springboard | dbibouh | iPhone Apps | 1 | 27-08-10 16:33 |
Safari springt altijd terug naar springboard bij checken mijnpostbank.nl | orli | iPhone algemeen | 11 | 20-07-08 08:49 |
springt soms terug naar springboard | disco | iPhone algemeen | 2 | 04-06-08 20:47 |
Springt weer terug naar springboard | mahonie007 | Archief | 4 | 01-05-08 00:53 |
springt terug naar hoofdmenu | robbiek | Archief | 1 | 12-11-07 21:38 |
|
|