Customize problemen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb tot mijn grote spijt customize gebruikt en heb geluiden gedownload.. Nu hoor ik geen locksounds meer.. geen keyboard sounds.. eigenlijk geen sounds behalve mn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Customize problemen
Heb tot mijn grote spijt customize gebruikt en heb geluiden gedownload.. Nu hoor ik geen locksounds meer.. geen keyboard sounds.. eigenlijk geen sounds behalve mn ringtone..
Het probleem met die sounds is dat ze niet tussen de themes komen bij customize.. dus dat je ze ook niet kan verwijderen(naar mijn weten).. heeft iemand hier een oplossing voor.. want nu werken mijn normale en gedownloade sounds niet..?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
op een of andere miraculeuze wijze zijn al mijn geluiden weer terug.. ik zou niet weten hoe.. maar hier kan dus een slotje op.. iig bedankt voor je hulp Hellboysz
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Customize | chantalle | Jailbreak apps en thema's | 141 | 26-11-11 22:06 |
Customize | Suusie | Jailbreak apps en thema's | 10 | 23-12-08 03:22 |
Problemen met Customize | estanislao | iPhone algemeen | 11 | 30-08-08 01:58 |
customize op 1.1.4 | boblong | Jailbreak apps en thema's | 40 | 05-04-08 00:04 |
customize 1.1.4 | boblong | Jailbreak apps en thema's | 4 | 24-03-08 00:31 |
|
|