springt soms terug naar springboard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, heb paar weekjes iphone 1.1.4, gekocht in US reeds unlocked, enkele simpele apps gedownload en een 500-tal liedjes soms wanneer ik in cover flow ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
springt soms terug naar springboard
hey,
heb paar weekjes iphone 1.1.4, gekocht in US reeds unlocked, enkele simpele apps gedownload en een 500-tal liedjes soms wanneer ik in cover flow aan het bladeren ben stopt de muziek en gaat de iphone terug naar het springboard als ik een naar een zware website surf met bvb veel fotos dan springt hij ook soms naar springboard het lijkt alsof het ram geheugen wat te veel ineens te doen krijgt maar ik heb met de iphone reeds over 1500 smsjes verstuurd en ontvangen, wel allemaal gewist, zitten deze misschien nog ergens in één of ander geheugen en dat ze daardoor het werkgeheugen belemmeren ? graag suggesties wat ik kan verhelpen thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien de meest basale suggestie die er is (en die je altijd van ieder callcenter krijgt bij alle problemen): opnieuw opstarten. Dus echt even de knop bovenop ingedrukt houden tot ie vraagt of ie uitgezet moet worden. Doe dat eens? Baat het niet.....
|
||||
|
||||
inderdaad, even uitzetten , als dit nie helpt zou je er een software-matige fout in je iphone kunnen zitten en raad ik je veen aan te restoren en opnieuw te beginnen met een verse firmware erop.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Appstore springt naar Springboard | dbibouh | iPhone Apps | 1 | 27-08-10 16:33 |
Safari springt altijd terug naar springboard bij checken mijnpostbank.nl | orli | iPhone algemeen | 11 | 20-07-08 08:49 |
installer springt terug naar springboard | reijnen2006 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 17-05-08 00:32 |
Springt weer terug naar springboard | mahonie007 | Archief | 4 | 01-05-08 00:53 |
springt terug naar hoofdmenu | robbiek | Archief | 1 | 12-11-07 21:38 |
|
|