Springt weer terug naar springboard discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Allen, Hij deed het nog vanmiddag wel goed, nu opeens niet meer.... Als ik naar Foto`s ga, dan gaat ie weer meteen terug naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hey Allen,
Hij deed het nog vanmiddag wel goed, nu opeens niet meer.... Als ik naar Foto`s ga, dan gaat ie weer meteen terug naar het hoofdscherm (springboard wordt toch genoemd?) en ook als ik naar Instellingen>Algemeen>Info wil bekijken, keert ie meteen terug naar het springboard. help aub.... Het heeft nog vanmiddag wel goed gedaan allemaal, nu opeens niet meer, heb echt helemaal niks gedaan. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb het al opgelost, mag op slot.
Oplossing heb ik gevonden: https://forum.iculture.nl/f8/ap...ra-crasht.html |
|
||||
|
||||
![]() Slotje ????
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou vooruit dan maar een slotje
![]()
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Opstarten Tomtom, na 10 seconden weer terug in springboard | lachendepaul | iPhone Navigatie | 6 | 04-09-10 18:09 |
Appstore springt naar Springboard | dbibouh | iPhone Apps | 1 | 27-08-10 16:33 |
Safari springt altijd terug naar springboard bij checken mijnpostbank.nl | orli | iPhone algemeen | 11 | 20-07-08 08:49 |
springt soms terug naar springboard | disco | iPhone algemeen | 2 | 04-06-08 20:47 |
installer springt terug naar springboard | reijnen2006 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 17-05-08 00:32 |
|
|