Opstarten Tomtom, na 10 seconden weer terug in springboard discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Kort vraagje, naast andere programma's heb ik met Tomtom last van het probleem dat het programma niet (door-)laad. Zodra ik tomtom (w.europa) opstart krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opstarten Tomtom, na 10 seconden weer terug in springboard
Kort vraagje, naast andere programma's heb ik met Tomtom last van het probleem dat het programma niet (door-)laad.
Zodra ik tomtom (w.europa) opstart krijg ik het TomTom logo in beeld en dan na 10 seconden verdwijnt de Tomtom en komt hij weer terug in Springboard. Iemand enig idee hoe dit komt. (heb hetzelfde probleem met bijvoorbeeld: Cycorder) (Iphone 4.0, Jailbreaked) Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Rebooten/resetten/herstellenal geprobeerd? (just asking)
|
|
||||
|
||||
cycorder werkt niet op iOS4
|
|
||||
|
||||
En TomTom aangeschaft in de appstore ?
|
|||
|
|||
Kijk dat is duidelijk met Cycorder! (wachten op update)
Tomtom paar maanden geleden aangeschaft en daarna (wegens wisselen van provider) gejailbreaked. Sinds dien werkt het niet lekker meer. Misschien dat het daarmee te maken heeft? Waarschijnlijk werkt de oude versie niet op deze gejailbreakte versie van Iphone o.i.d. Thanks anyway.. |
|
||||
|
||||
Zou niks met elkaar te maken moeten hebben, je hebt ook de laatste update van TT gedownload ?
|
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde, heb tomtom geupdated naar de nieuwste versie: 1.4.1
werkt prima |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia sluit bij opstarten gelijk weer af | afca1988 | Archief | 3 | 20-02-10 19:30 |
TomTom: TomTom 1.2 crashed bij opstarten | imagine | iPhone Navigatie | 15 | 02-12-09 12:52 |
TomTom: TomTom opstarten vanuit google maps? | dvkempen | iPhone Navigatie | 0 | 04-09-09 12:08 |
Springt weer terug naar springboard | mahonie007 | Archief | 4 | 01-05-08 00:53 |
|
|