Hoelang moet je de dag van vandaag wachten tot je IPhone 5s hebt in een Apple center discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Hoelang moet je de dag van vandaag Wachten op je IPhone 5s zwart 32Gb in een Apple center? Want ik heb mijn iPhone 5s ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoelang moet je de dag van vandaag wachten tot je IPhone 5s hebt in een Apple center
Hallo,
Hoelang moet je de dag van vandaag Wachten op je IPhone 5s zwart 32Gb in een Apple center? Want ik heb mijn iPhone 5s besteld in een mobistar center 4 weken geleden en het zal waarschijnlijk nog lang wachten zijn en ik wil hem graag zo snel mogelijk. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij beide exemplaren exact 14 dagen. Ben 'as I type' de tweede aan het inrichten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoelang duurt wachten op activatie SDK | Emiel Janson | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 28-04-09 20:01 |
In mei een iPhone, of wachten tot september? | Hostpik | Koopinformatie Nederland | 23 | 01-04-09 17:42 |
|
|