iphone 4 geeft geen beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal ik heb mijn iPhone 4 gisteren laten vallen maar het scherm is heel voor en achterkant maar als ik op de aan of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 geeft geen beeld
hallo allemaal
ik heb mijn iPhone 4 gisteren laten vallen maar het scherm is heel voor en achterkant maar als ik op de aan of uitknop klik krijg ik een grijs bauw achtige kleur te zien hij trilt nog bij berichten en als ik de aan/uit knop en home knop tegenlijk in druk maak hij een screen shot. ik krijg ook geen beeld als ik de aan/uit knop tegelijk in druk of aan de stekker of commputer aansluit. ik hoop dat een van jullie een oplossing heeft. Gr Daan ps: ik denk dat het het lcd scherm kapot is . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Goed gedacht. Nu maar snel laten vervangen , succes
|
|
|||
|
|||
oke bedankt ik wou het nog ffe zeker weten
|
|
|||
|
|||
Het zou kunnen dat door de val de connector is los geraakt, google er maar eens op dan zie je snel genoeg je welke even moet aan drukken.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad geeft geen vullend beeld sinds kort op tv | antwangeurts | iPad algemeen | 22 | 30-05-13 20:52 |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Iphone geeft geen beeld mee | richief | iPhone algemeen | 4 | 05-04-10 18:14 |
av kabel van apple geeft geen beeld | von nim | iPhone algemeen | 1 | 01-04-09 13:05 |
Iphone geeft wit beeld! | Rejmo | iPhone algemeen | 1 | 25-05-08 21:05 |
|
|