iphone 5s reageert niet als hij aan het stroomnet hangt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone 5s reageert niet als ik de stroomkabel er in heb zitten en als hij helemaal is opgeladen, ik kan bijvoorbeeld de wekker niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5s reageert niet als hij aan het stroomnet hangt
mijn iphone 5s reageert niet als ik de stroomkabel er in heb zitten en als hij helemaal is opgeladen, ik kan bijvoorbeeld de wekker niet uitzetten door te swipen of apps lezen. Voordat ik dat kan doen moet eerst de stroomkabel worden verwijderd..
meer mensen last van en/of is er een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met de originele lader en de originele Lightning kabel zou dat absoluut niet mogen gebeuren.
|
|
|||
|
|||
alles origineel…..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
thanx ik ga aan de bel trekken bij de vrienden van apple
|
|
|||
|
|||
Waar is deze iphone verkregen. ( mijn gevoel,zegt niet bij een app store. Maar bij een phonehouse )
|
|
|||
|
|||
Bij zakelijke leverancier
|
|
|||
|
|||
Yup , deze komen dus refurbished in doos bij koper terecht .
Koop maar gewoon een origineel kabeltje incl 220 adapter. Dan is het opgelost en scheelt een hoop gezeur |
|
|||
|
|||
thanx ga ik doen….
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone laad alleen aan laptop op of als hij uit staat. | char991 | iPhone algemeen | 5 | 02-09-12 10:14 |
Losse home button iPhone - reageert alleen als je in het midden drukt | iRobin | iPhone algemeen | 9 | 07-09-11 19:21 |
Niet bereikbaar als ik in iphone aan het bladeren ben... | MisterWJ | iPhone algemeen | 5 | 14-02-11 22:18 |
Opladen uit staat er als hij aan PC hangt | psvu2 | Archief | 2 | 16-05-10 12:42 |
Gebruikt de iPhone oplader stroom als je iPhone er niet aan hangt? | Guest-20201028093429 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 23-04-10 19:47 |
|
|