//

notities verdwenen op Ipad en Iphone na update

notities verdwenen op Ipad en Iphone na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) na de laatste update van mijn ipad en iphone zijn mijn notities verdwenen ? weet iemand of die ergens anders te vinden zijn of zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-11-13, 00:15
arlette56 arlette56 is offline
• iOS 8.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 1
Standaard notities verdwenen op Ipad en Iphone na update

na de laatste update van mijn ipad en iphone zijn mijn notities verdwenen ? weet iemand of die ergens anders te vinden zijn of zijn ze hopeloos verdwenen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-13, 00:55
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Staan ze nog wel op icloud.com? Zo ja, kijk in instellingen>icloud of notities aanstaan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
verdwenen app en favorieten na update ipad GertW iPhone algemeen 1 28-05-13 10:51
Contacten iPhone 4 verdwenen na update spelletje? Ofniet iPhone algemeen 0 15-04-13 21:20
Ipod verdwenen na update iphone 4 naar ios6. Anneke0904 iPhone algemeen 12 15-10-12 15:43
Notities (iPhone 3G) verdwenen na herstel naar 3.1.3 in DFU mode David333 iPhone algemeen 1 10-02-12 08:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:34.