iphone 4s na vervangen aan uit knop allen nog geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, nadat ik een iphone 4s heb gemaakt krijg ik alleen nog een *pling* geluid elke 6 seconden op het scherm is niets te zien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4s na vervangen aan uit knop allen nog geluid
hallo,
nadat ik een iphone 4s heb gemaakt krijg ik alleen nog een *pling* geluid elke 6 seconden op het scherm is niets te zien maar in itunes herkent die hem wel. Iemand die weet wat dit is? mvg robin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s - Oorspeaker vervangen nog steeds geen geluid? | Dipsausje2 | iPhone algemeen | 3 | 26-11-13 01:41 |
iPhone 4 microfoon vervangen maar nog geen geluid | robijnv | iPhone algemeen | 0 | 05-11-12 21:58 |
Na vervangen achterkant alleen nog maar geluid via hoofdtelefoon ? | luukdoedens | iPhone algemeen | 0 | 03-12-11 10:43 |
Geluid uit knop gaat aan tijdens bellen | beeldbuis | iPhone algemeen | 6 | 14-05-09 17:47 |
iphone 3g doet allen nog annanas laten zien tijden op stroom of pc | djatrickje | iPhone algemeen | 6 | 25-03-09 00:13 |
|
|