iPhone 4 zit vast bij herstel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin hare iPhone 4 werkt ni goed meer. Hij start regelmatig terug op. En valt zomaar uit. Ik heb een herstel gedaan via iTunes. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 zit vast bij herstel
Mijn vriendin hare iPhone 4 werkt ni goed meer. Hij start regelmatig terug op. En valt zomaar uit. Ik heb een herstel gedaan via iTunes. Maar dat heeft 1 dag gewerkt. Nu heb k geprobeerd in dfu en nu wacht iTunes op de iPhone. Op de iPhone verschijnt het logo en valt dan weg meerdere keren totdat iTunes de onbekende fout 4005 geeft. Kan iemand mij helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als k de iPhone aansluit op de oplader, dan komt het logo tevoorschijn maar als k de tel ontkoppel van de oplader. Dan heb k gelijk een zwart scherm. Zou t mssn de batterij zijn?
K ben nu de instructies van de link aan t probere |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als k de hard reset doe aan lader, vraagt de tel om aangesloten te zijn me iTunes. Ik heb t zelfde gedaan maar dan aangesloten op pc en dan herstel gedaan, nu geeft hij de onbekende fout 21 aan
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 november 2013 om 21:27 ---------- Ik denk dat hij dood is. Ga morge op andere pc probere, k denk dat da het laatste is dat ik kan doen. Bedank voor de reacties |
|
|||
|
|||
Of je kijk eens na of het hosts bestand niet verknoeid is:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone zit vast in Herstel proces, kan niet meer conecten met itunes. wat te doen? | benjamin28 | iPhone algemeen | 4 | 04-10-13 16:59 |
iPhone 2G zit vast bij laden. | Julesvanbavel | iPhone algemeen | 0 | 18-10-11 22:37 |
3Gs zit vast bij update graag hulp? | jorgen | iPhone algemeen | 4 | 31-07-10 19:30 |
Iphone 3GS loopt vast bij opstarten. (na herstel) | Franko | iPhone algemeen | 6 | 28-02-10 17:26 |
Iphone zit vast bij contacten | Pantysniffer | Archief | 5 | 01-06-09 22:14 |
|
|