Iphone 4 gaat niet meer aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone gaat niet meer aan, geeft wel aan dat die in de oplader zit maar dat is het ook. Heb al verschillende kabeltjes geprobeerd en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 gaat niet meer aan
Iphone gaat niet meer aan, geeft wel aan dat die in de oplader zit maar dat is het ook.
Heb al verschillende kabeltjes geprobeerd en ook in de computer. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sluit de iPhone met de originele kabel aan de originele lader aan. Voer een harde reset uit en wacht tot de iPhone opstart. Dat kan even duren. Als de iPhone opstart dan laat hem aan de lader tot 100% capaciteit bereikt is.
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik inderdaad geprobeerd, maar dan niet met de originele lader omdat ik die kwijt ben.
Hij heeft trouwens sowieso problemen met opladen omdat die alleen oplaadt als die uit staat. Maar zo gebruik ik m al een paar maanden en ging tot nu toe prima. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij geeft dit beeld aan en als die in de oplader zit gaat dat onderste weg, hij wordt ook behoorlijk warm. |
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen.....tijd voor een nieuwe
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://repair.iphoneclub.nl/index/p/...-accu-iphone-4 |
|
|||
|
|||
Klopt, maar moet er nog 3 maanden mee doen en dan mag ik een nieuwe halen haha
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 december 2013 om 10:33 ---------- Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s gaat niet meer aan! | ton010 | iPhone algemeen | 5 | 27-01-13 23:55 |
Iphone 3GS Laadt niet meer en gaat niet meer aan | Sahar | iPhone algemeen | 0 | 09-01-13 00:11 |
iPhone 4S gaat niet meer aan | Larst | iPhone algemeen | 3 | 15-09-12 15:08 |
iphone 4 gaat niet meer aan | Fulmaster | iPhone algemeen | 2 | 11-10-11 18:01 |
Iphone gaat niet meer aan....! | nesnaj | Archief | 5 | 29-06-08 11:05 |
|
|