iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Kan geen mail meer verzenden: "Server accepteert de ontvanger niet" (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/149142-geen-mail-meer-verzenden-server-accepteert-de-ontvanger-niet.html)

Gridl1968 10-12-13 22:28

Kan geen mail meer verzenden: "Server accepteert de ontvanger niet"
 
Sinds 2 weken kan ik geen ziggo/Casema mail meer verzenden vanaf mijn iPhone 4s. Al twee keer de account verwijderd en opnieuw ingesteld. Ook de gebruikersnaam en wachtwoord ingesteld bij uitgaande post maar het lukt niet. Iemand suggesties???

KvdS 11-12-13 11:44

Gaarne meer informatie.
Wanneer lukt het niet. Overal of alleen thuis?
Welke verbinding gebruik je Wi-Fi of 3/4G?
Geef je instellingen door.

Hopelijk kunnen we je dan helpen!!

Gridl1968 11-12-13 12:55

Ik gebruik Wi-Fi en verzenden lukt nergens. Volgens Ziggo is mijn account gehacked?

Jeally 11-12-13 13:36

Als je gewoon op je pc en of via webmail de mails kan versturen is er niets aan de hand en lijkt het me niet dat je account gehacked is.. Het kan aan je verbinding liggen dus of je secure verbinding mail verzend of niet en heb je wel je smpt server account instellingen goed ingesteld met wachtwoord en gebruikersnaam?

marvin50 14-12-13 11:23

Ziggor
 
Al twee weken lukt het mij niet om emails te verzenden via mijn ipad ik krijg steeds de melding de server accepteert de ontvanger niet heb alles opnieuw ingesteld toch blijft de fout staan heeft iemand een oplossing

Gridl1968 14-12-13 14:58

Via Twitter @ZiggoWebcare is het voor mij opgelost. Heb een nieuwe ww aangemaakt voor Mijn Ziggo. Gegevens (klantnr., pc, huisnr) doorgestuurd aan @ZiggoWebcare en binnen 24u deed alles het weer. Succes!

mrfred 17-12-13 21:30

Hier nog zo,n probleem
jaren lang was ik bij tmobile,email had ik van online.nl
resentelijk overgegaan naar vodafone,en wat denk je,kan ik ineens geen mails meer verzenden,natuurlijk via twitter contact gehad,maar ik moest maar 1201 bellen,blijken die niet in de avond te werken.

edit,krijg nu net een tweet van vodafone,wordt dus vervolgd,maar mocht iemand het zelfde te hebben of hebben gehad graag even een pm.

Gr Fred


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.