//

Kan geen mail meer verzenden: "Server accepteert de ontvanger niet"

Kan geen mail meer verzenden: "Server accepteert de ontvanger niet" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 2 weken kan ik geen ziggo/Casema mail meer verzenden vanaf mijn iPhone 4s. Al twee keer de account verwijderd en opnieuw ingesteld. Ook de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-12-13, 23:28
Gridl1968 Gridl1968 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard Kan geen mail meer verzenden: "Server accepteert de ontvanger niet"

Sinds 2 weken kan ik geen ziggo/Casema mail meer verzenden vanaf mijn iPhone 4s. Al twee keer de account verwijderd en opnieuw ingesteld. Ook de gebruikersnaam en wachtwoord ingesteld bij uitgaande post maar het lukt niet. Iemand suggesties???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-13, 12:44
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Gaarne meer informatie.
Wanneer lukt het niet. Overal of alleen thuis?
Welke verbinding gebruik je Wi-Fi of 3/4G?
Geef je instellingen door.

Hopelijk kunnen we je dan helpen!!
  #3  
Oud 11-12-13, 13:55
Gridl1968 Gridl1968 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard

Ik gebruik Wi-Fi en verzenden lukt nergens. Volgens Ziggo is mijn account gehacked?
  #4  
Oud 11-12-13, 14:36
Jeally Jeally is offline
• iOS 6.1.5
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 12
Standaard

Als je gewoon op je pc en of via webmail de mails kan versturen is er niets aan de hand en lijkt het me niet dat je account gehacked is.. Het kan aan je verbinding liggen dus of je secure verbinding mail verzend of niet en heb je wel je smpt server account instellingen goed ingesteld met wachtwoord en gebruikersnaam?
  #5  
Oud 14-12-13, 12:23
marvin50 marvin50 is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Standaard Ziggor

Al twee weken lukt het mij niet om emails te verzenden via mijn ipad ik krijg steeds de melding de server accepteert de ontvanger niet heb alles opnieuw ingesteld toch blijft de fout staan heeft iemand een oplossing
  #6  
Oud 14-12-13, 15:58
Gridl1968 Gridl1968 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard

Via Twitter @ZiggoWebcare is het voor mij opgelost. Heb een nieuwe ww aangemaakt voor Mijn Ziggo. Gegevens (klantnr., pc, huisnr) doorgestuurd aan @ZiggoWebcare en binnen 24u deed alles het weer. Succes!
  #7  
Oud 17-12-13, 22:30
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

Hier nog zo,n probleem
jaren lang was ik bij tmobile,email had ik van online.nl
resentelijk overgegaan naar vodafone,en wat denk je,kan ik ineens geen mails meer verzenden,natuurlijk via twitter contact gehad,maar ik moest maar 1201 bellen,blijken die niet in de avond te werken.

edit,krijg nu net een tweet van vodafone,wordt dus vervolgd,maar mocht iemand het zelfde te hebben of hebben gehad graag even een pm.

Gr Fred
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De server accepteert de ontvanger.. | UPC / ZIGGO Momentum iPhone algemeen 12 24-02-13 20:20
Kan geen email meer verzenden, melding de server accepteerd de ontvanger .... niet. edvb iPhone algemeen 6 22-02-13 19:06
De server accepteert de ontvanger (email) niet. boekema1986 iPhone algemeen 6 22-02-13 19:04
"De postbus kan niet worden verwijderd op de server" concorddawn iPhone algemeen 2 09-08-12 16:32
de "gereed" knop is weg en blijft hangen en kan geen mail bekijken wunhan Archief 1 08-12-09 10:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:13.