iPhone Wi-Fi Knop Gaat Niet Meer Aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Zoals jullie al hebben gelezen via de titel gaat mijn Wi-Fi knop niet meer aan. Hij is in principe gewoon "greyed out" zoals ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Wi-Fi Knop Gaat Niet Meer Aan
Hallo allen,
Zoals jullie al hebben gelezen via de titel gaat mijn Wi-Fi knop niet meer aan. Hij is in principe gewoon "greyed out" zoals ze het noemen. Ik heb de tips van Apple gebruikt om te proberen om het terug te krijgen (restore network settings, backup and restore and restore als new). Niks werkt dus. Ik heb nog een dik jaar garantie op mijn iPhone 4s, alleen dit is nu al echt de 4de keer dat ik met een iPhone 4s via garantie moet en ik doe niks met me telefoon dus raar dat dit allemaal gebeurd. Anyhow, zou ik naar de Apple Store in Eindhoven kunnen gaan voor een replacement? Mvg, Lassauw |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, want er is geen Apple Store in Eindhoven (momenteel alleen in Amsterdam en Haarlem).
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
A-Mac is "slechts" een Apple Premium Reseller (en dus geen winkel van Apple).
|
|
||||
|
||||
Voor reparatie onder garantie moet je bij de verkoper van het toestel zijn.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 aan/uit knop + bellen gaat niet meer | GasGasR6 | iPhone algemeen | 20 | 02-09-13 23:27 |
Iphone 3GS Laadt niet meer en gaat niet meer aan | Sahar | iPhone algemeen | 0 | 09-01-13 00:11 |
Iphone gaat niet aan, ook niet met de aan/uit en home knop | Sjanti | iPhone algemeen | 5 | 30-01-12 00:17 |
Iphone gaat niet meer aan....! | nesnaj | Archief | 5 | 29-06-08 11:05 |
|
|